Keskustelua liikenteestä

<< < (1681/3019) > >>

mmniemi:

Taas väärin! ensin kuluu loppuun kaksi rengasta ja pari kolme vuotta myöhemmin loput kaksi.

Jos tuossa aiemmin sanottiin edesvastuuttomiksi niitä, jotka pistävät eteen paremmat kumit, niin minä sanon sitten edesvastuuttomiksi niitä, jotka ajavat kolme vuotta tai ylikin samoilla kumeilla 

kume:

Jos tuossa aiemmin sanottiin edesvastuuttomiksi niitä, jotka pistävät eteen paremmat kumit, niin minä sanon sitten edesvastuuttomiksi niitä, jotka ajavat kolme vuotta tai ylikin samoilla kumeilla 

Ja ilman kumia se ajelu vasta vastuutonta onkin.

nikkari:

Samaan lopputulokseen päätynyt allekirjoittanut vuosien varrella,tiukan,tiiviin ja tuskaisen pohdinnan jälkeen.

Näin se on. 

Mutta jos pitää asettaa toisen äly kyseenalaiseksi, niin silloin saattaa alkaa naurattamaan...

Yllättävän vaikea asia tämä on ymmärtää
topi

kume:

Näin se on. 

Mutta jos pitää asettaa toisen äly kyseenalaiseksi, niin silloin saattaa alkaa naurattamaan...

Maailmassa on ainakin kolmenlaisia ihmisiä: sellaisia jotka ovat aina oikeassa, mm. minä ja Väyrynen, sellaisia jotka tuntevat kaikki mutta niitä ei tunne kukaan ja sitten kaikki muut.

nikkari:

Maailmassa on ainakin kolmenlaisia ihmisiä: sellaisia jotka ovat aina oikeassa, mm. minä ja Väyrynen, sellaisia jotka tuntevat kaikki mutta niitä ei tunne kukaan ja sitten kaikki muut.

Niin se on. Kaikki tuntevat apinan mutta apina ei tunne ketään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page