Keskustelua liikenteestä

<< < (1685/3031) > >>

Sami Aaltonen:

Niinhän ne helsingin kaupunkialueella ovatkin, ainakin pääsääntöisesti...

Manskulla arkisin taitaa olla 9-15 tuo aika niille.

Sami Aaltonen:

Oi ! Olisin enemmän, kuin onnellinen, jos kertoisit !

vit**illa voi monella tapaa, tämä yksi hyvä tapa niistä monista hyvistä tavoista.
Enpäs kerro, voit ihan itse pähkäillä asiaa. Tee vaikka WORD-documentti ja kirjoita se puhtaaksi tänne sitten, mihin tulokseen päädyit.
Katsotaan mitä Arvoisa Foorumin autotietäjäliikkenneexperttiporukka sanoo.

arttula:

vit**illa voi monella tapaa, tämä yksi hyvä tapa niistä monista hyvistä tavoista.
Enpäs kerro, voit ihan itse pähkäillä asiaa. Tee vaikka WORD-documentti ja kirjoita se puhtaaksi tänne sitten, mihin tulokseen päädyit.
Katsotaan mitä Arvoisa Foorumin autotietäjäliikkenneexperttiporukka sanoo.

Elä nyt ota itteesi. Sinä olet tähänkin mennessä esittänyt foorumin ehdotonta liikenneauktoriteettia, joten nyt on taas mahdollisuus valistaa meitä typeriä ja yleisvaarallisia ESP-katumaasturikuskeja todellisen ammattilaisen mielipiteillä...

Sami Aaltonen:

Elä nyt ota itteesi. Sinä olet tähänkin mennessä esittänyt foorumin ehdotonta liikenneauktoriteettia, joten nyt on taas mahdollisuus valistaa meitä typeriä ja yleisvaarallisia ESP-katumaasturikuskeja todellisen ammattilaisen mielipiteillä...

Enpäs jaksa tällä kertaa. Ei ole mun murhe.

AnttiH:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/171895.shtml

Jos välttämättä kokee tarvetta purkaa aggressioitaan peltipoliiseihin, niin tekisivät sen sitten edes aiheuttamatta rahallista vahinkoa. Monenkohan kymppitonnin lasku tuostakin neronleimauksesta mahtaa taas veronmaksajille tulla..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page