Keskustelua liikenteestä

<< < (1697/3031) > >>

Mikko J Virtanen:
Quote

Haha, kannattaa muuten parkkeerata oikein lentoasemalla Tänään töistä lähtiessä oli aika hauska näky ykkösterminaalin edessä.

Ooppeli parkkeerattu kielletylle alueelle (minne ilmeisesti aurataan lumet kasaan). No tänään oli aurattu kohtuu isot lumikasat niin auton etu- kuin takapuolellekin, ihan kiinni niin ettei se siitä pääse liikkumaan. Ja kirsikkana kakunpäällä, oli lapio jätetty siihen lumikasan päälle pystyyn. Että siitä vaan lapioimaan jos mieli tekee auto saada pois sieltä

No siellä nyt kannattaa muutenkin pysäköidä oikein, poliisi nimittäin valvoo aika ahkerasti siellä etenkin sellaisia, jotka pysähtyvät hetkeksi kieltoalueelle (esim. pysähtymiskielto Finnair citybussille varatuilla paikoilla), pysäköivät suojatien eteen jne. On siellä taksejakin sakotettu alle 5m päähän suojatiestä pysäköimisestä, kun suojatie sattuu menemään suoraan taksiaseman läpi (vaikka onkin puomeille suljettu kaksikaistainen ja vain taksien käytössä).

Jos ei muuten tahdo maksaa pysäköinnistä, niin T2 huoltotunnelin alussa, congressin edessä on muutama paikka, jossa taisi saada 2h pysäköidä kiekon kanssa. On sieltäkin tosin hinattu Porsche Cayenne hälyttimet päällä veke, joten kannattaa olla tarkkana ettei jätä vieressä oleville VIP-paikoille.

Mikko86:
Quote

Jos ei muuten tahdo maksaa pysäköinnistä, niin T2 huoltotunnelin alussa, congressin edessä on muutama paikka, jossa taisi saada 2h pysäköidä kiekon kanssa.

Ei kai se ollu kuin 30min kiekon kanssa, muistaakseni.. Pitää käydä tsekkaamassa ens kerralla. Mutta tosiaan aika mukavat ilmaispaikat. Nykyään jopa sinne huoltotunneliin ajo ramppia alas on sallittu muultakin kuin huoltoliikenteeltä. Ennen ainoa laillinen polku löytyi terminaalien puolesta välistä heti bussipysäkkien jälkeen

Mikko J Virtanen:
Quote

Ei kai se ollu kuin 30min kiekon kanssa, muistaakseni.. Pitää käydä tsekkaamassa ens kerralla. Mutta tosiaan aika mukavat ilmaispaikat. Nykyään jopa sinne huoltotunneliin ajo ramppia alas on sallittu muultakin kuin huoltoliikenteeltä. Ennen ainoa laillinen polku löytyi terminaalien puolesta välistä heti bussipysäkkien jälkeen

Saattohan se olla hyvinkin tuo 30min.. Mutta p*rkele jos se on kerta ilmaista!!! 

svirkkul:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/03/1073330

Quote

Terveysalan ammattilaisen mukaan ammattikuljettajien huono kunto on iso riski maanteillä. Rahtiliikenteen kuljettajia on Suomessa noin 40 000. Työterveyslaitoksen ylilääkäri Seppo Olkkosen mukaan kolmannes heistä kuuluu riskiryhmään.

- Riskiryhmäläiset ovat usein keski-ikäisiä ja ylipainoisia miehiä. Heillä on ylipainon lisäksi sydän- verisuonisairauksia tai uniapneaa, sanoo Olkkonen.

- Uniapnea eli taipumus nukahtaa rattiin on vaarallinen, kun työnä on kuljettaa matkustajia tai monta tonnia tavaraa.

Hänen mukaansa joka viidennellä ammattikuljettajalla on ylipainosta johtuvaa uniapneaa.

- Tärkein hoitomuoto on painonpudotus. Vaikeassa uniapneassa voidaan antaa happihoitoa, kertoo Olkkonen hoitomuodoista.

kille:
Quote

Saattohan se olla hyvinkin tuo 30min.. Mutta p*rkele jos se on kerta ilmaista!!! 


Jokseenkin hubaisa ilmiö että jengi jaksaa vaivautua päivystämään noita paria hassua ilmaispaikkaa. Ajellaan vaivalloisesti sinne kellariin ja sitten ihmetellään siellä pää pyörien varttitunti tyhjäkäynnillä, ettäkö jos joku niistä paikoista vapautuisi. Samassa ajassa olisi maksanut sen pari euroa siitä parkista helpolla paikalla ja käynyt hörppäämässä ne kahvit 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page