Keskustelua liikenteestä

<< < (1701/3019) > >>

Sami Aaltonen:

Ja parashan se kun lähdetään sitten pysäkiltä, kerralla kaasu pohjaan, luulis nyt sillä lähtevän isokin auto liikkeelle!? Tämän jälkeen ihmetellään miksi pysäkit on niin liukkaita! Eikö bussikuskeille opeteta missään talviajoa? 

HEHE..on tämä hauskaa.
Paitsi vaan, että ei taida tuo luistonesto sallia vapaata sutimista kaasupohjassakaan kamalasti. Jos sutii, se katkasee vedon uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.......
No tästä on turha jatkaa enempää. KUn ette itse näitä autoja aja työksenne, (ihmettelen kommenttejanne jos ajatte), niin en jaksa tästä alkaa väittelyä käymään.
Olkaa toki sitä mieltä mitä haluatte olla.

Pe7e:
Tuli taas huomattua että joku ongelma noilla taksikuskeilla on pakko olla. Varmaan joku pakkomielle roikkua toisten puskurissa kiinni tai muuten vaan ärsyttää/häiritä muita. Tai sitten vaan se kammottava ylimielisyys. (MÄ oon töissä, MÄ saan ajaa ylinopeutta)
Sitten vielä ihmetellään että mitä mulla on muka noita vastaan Ei tartte olla mitään erityistä noita vastaan kun näkee miten ne tuolla ajelee. Joo ei yleistetä. On ne jotkut ihan asiallisiakin.

Ja ettei aina valiteta niin välillä jotain positiivistakin. Kyllä niitä fiksuja tosiaan löytyy tuolta. Tänään oli joku rekka tossa illalla hyytynyt kehä3 itäänpäin menevälle kaistalle ennen HML-motaria ja poliisi oli tukkinut oikean kaistan. No siinä vaiheessa nopeus oli tietty sitä kävelyvauhtia ja oli jonkun verran liikennettäkin ja piti sitten vaihtaa sinne vasemmalle kaistalle. Ja kyllä sitä tilaa sieltä tulikin heti kun laitto sen vilkun päälle. Pikku juttu mutta loistavaa jokatapauksessa tollanen että on noitakin jotka osaa ottaa muutkin tienkäyttäjät huomioon eikä vaan ajattele sitä että mun täytyy ehtiä ekana koska muuten olen 0,2sekuntia myöhemmin perillä...

Sami Aaltonen:

ps.kyllä toi kuski tsekkaa auton takaosankin ennen lähtöä, ettei lumiset takapenkit jää huomaamatta

Kylläpä sitä otetaan ilo irti siitä lumisesta takapenkistä.
Ihan arkipäivää se on, että ovet aukee yöllä kun paineet poistuu ilmajärjestelmästä.
Mitä helv**** outoa tai huvittavaa siinä oikeen on?
Voihan sitä tietenkin vit**illa ja naureskella minkä jaksaa; voit pitää kommettejasi nerokkaina ja olla iloinen että saat minut aina vastaamaan näihin. Aivan vapaasti. ;utta minä saan siitä hyvän mielen tietäessäni, ettet pärjäisi päivääkään linjalla. Se riittää minulle.

Mikko86:

Mitä helv**** outoa tai huvittavaa siinä oikeen on?

Ai jos bussi on linjalla ja kuski väittää, ettei ole tietoinen autossansa olevasta lumikinoksesta? Mun mielestä erikoinen tapaus! No joo eipä se haittaa tai kiinnosta kun en noilla romuilla kulje. Tuli vaan mieleen tuosta pelistä koko juttu. Ei saa hermostuu hyvä mies tommosista pikku jutskista!

Sami Aaltonen:

Ai jos bussi on linjalla ja kuski väittää, ettei ole tietoinen autossansa olevasta lumikinoksesta? Mun mielestä erikoinen tapaus! No joo eipä se haittaa tai kiinnosta kun en noilla romuilla kulje. Tuli vaan mieleen tuosta pelistä koko juttu. Ei saa hermostuu hyvä mies tommosista pikku jutskista!

En voi kommentoida tätä lumijuttua sen enempää, kun jokainen kuljettaja tekee työnsä omalla tavallaan.
En tiedä totuutta, joten en ala sitä enempää pohtimaan.
Se, että kaikki ovet saattavat yön jäljiltä olla auki on ihan normaalia, uusissakin autoissa. Talvisin sisällä on sitten -20 jos ulkonakin on -20, se on sitä arkea vaan se.

Sinä se sovintoa tuola aiemmin tarjosit, pysyin hiljaa tuola kuvatopikissa aatellen, että kun pidän suuni kiinni asia on OK. Mutta eipä se näköjään sen enempää ollut OK mitä luulin. No ei mahda mitään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page