FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
13.12.17, 20:32

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1477547 times)
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #9120 on: 25.09.10, 21:58 »

Vaikka olisihan se tietysti hienoa saada joskus ylinopeussakot fillarilla, niin voisi laittaa sen sakkolapun oikein kehystettynä seinälle.

Työkaveri laittoi seinälle kehystettynä, kun sai liikkuvalta poliisilta rekkaa ajaessaan kirjallisen huomautuksen lievästä vesiliikennerikkomuksesta.. Grin
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #9121 on: 25.09.10, 22:38 »

lievästä vesiliikennerikkomuksesta.. Grin
Mitä v*ttua? Cheesy

Avaudutaan taas taksikuskeista, oli taas sellanen pelle liikenteessä.

Eli siinä Finnairin rahdin liikenneympyrässä. Minä olin jo liittynyt ympyrään, ja taksi oli liittymässä sieltä minun vasemmalta puolelta. Olin siis tulossa bisnekseltä Rahtitietä ja se taksi sieltä Ilmailutieltä. No eiköhän tuo taksi sitten painanut kaasua sen verran, että meinasi ajaa kylkeeni, ikään kuin MINÄ olisin ajanut HÄNEN eteensä, vaikka olin jo ympyrässä vasta kun tuo liittyi siihen. Oli ihan pakko tuijottaa päähän ja näyttää sitä keskaria, mitä en yleensä koskaan tee, vaikka usein tekisi mieli. Toivoin, että olisi tullut perään tuo spede niin olisi voinut "sanoa" pari terävää "sanaa"... Roll Eyes En tiedä mikä pakkomielle / mielisairaus noilla on aina, että pitää tehdä tollasia älyttömiä juttuja vaikeuttakseen liikennettä. Eihän tuo eka kerta ollut kun joku taksikuski blokkaa tai tekee jotain muuta yhtä idioottimaista. Tuokin olisi ollut aivan normaali tilanne, jos se olisi tullut normaalia (siis samaa vauhtia millä lähestyi liittymää) vauhtia siihen liittymään. Olisin kerinnyt menemään HÄNEN edestään 100 kertaa, mutta kun ei niin ei. Tongue
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #9122 on: 26.09.10, 12:59 »

Mitä v*ttua? Cheesy
Oli ihan pakko tuijottaa päähän ja näyttää sitä keskaria

Arkista toimintaa, joka päivä tulee centtereitä nähtyä. Helppohan se on sieltä oman auton etupenkiltä sitä heiluttaa, tekeeköhän nuo kiilaajat sun muut kiireiset tärkeämmät saman sitten K-kaupan kassajonossa? Kiilaavat jonossa ja joku kommentoi niin centteri vaan naaman eteen. Epäilen..... Roll Eyes

Jokatapauksessa; jos se centteri ilmaantuu, on edessä perusperseidiootti. Mahtaakohan centterin heiluttaja sitä ajatella?
Ja mahtaakohan nämä firman autoilla ajavat tajuta sitä, että jos ovessa lukee isolla puhelinnumero ja firman nimi; sitä centteriä ehdottomasti kannattaa alkaa heiluttamaan, ETENKIN sillon kun on itse täysin väärässä. Eikös?
« Last Edit: 26.09.10, 13:04 by Sami Aaltonen »
Mikko J Virtanen

Date Registered: 30.03.06

« Reply #9123 on: 26.09.10, 13:02 »

Hohhoijjaa.. Sinussa olis Petri taksikuskiainesta! Taksikuski teki tietysti törkeästi, mutta jos luulet jonkun tekevän tahallaan kiusaa, niin ehkä sinuun pätee myöskin seuraava lausahdus  Cheesy
Hain hullun papereita, sain taksiliitteen.

Sami Aaltonen
Former member
« Reply #9124 on: 26.09.10, 13:08 »

Hohhoijjaa.. Sinussa olis Petri taksikuskiainesta! Taksikuski teki tietysti törkeästi, mutta jos luulet jonkun tekevän tahallaan kiusaa, niin ehkä sinuun pätee myöskin seuraava lausahdus  Cheesy

Aivan joo, eräs taksikuski pääsi ihan banaaninumeron kanssa Metroon, oli sporan eteen kääntynyt. Spora jarrutti sen minkä pystyi ja taksisuhari kiitti centterillä. Mukavaa, kun kiitetään keskisormella vaikka Märsu säästyi tuholta. MIelenkiintonen reaktio.
petikko
Former member
« Reply #9125 on: 26.09.10, 13:20 »

Eiköhän noissa ammattikuskeissakin ole huonommussjärjestys? Menisikö se jotenkin  näin 1) taksikuskit 2) kaupunkiliikenteen bussikuskit?
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #9126 on: 26.09.10, 13:31 »

Eiköhän noissa ammattikuskeissakin ole huonommussjärjestys? Menisikö se jotenkin  näin 1) taksikuskit 2) kaupunkiliikenteen bussikuskit?

Voi olla joo, tavallista parempia kuljettajiahan ne muut tuola yleensä on, ymmärtää antaa tilaa ja havannoida ja joustaa ja ..... Sen siis ihan näkee toisinaan.
« Last Edit: 26.09.10, 13:38 by Sami Aaltonen »
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #9127 on: 26.09.10, 13:45 »

Näköjään taisi jälleen tulla osuma sun kohdalla. No anyway kysytäänpä näin, että onko sillä mitään merkitystä kuka tuolla liikenteessä on se paras..? Ei mulle ainakaan. Yhtä surkeita/hyviä kuskeja on joka lähtöön..

Vai osuma tuli. Voi olla joo, ykslysti.
Eipä sillä väliä ole, kyllä sen näkee viimistään siitä keskisormesta, että kuka on kuljettajista paras ja kuka ei.
Niin jumlauta joskus alkaa ihan naurattamaan noitten keskisormikuskien esiintymiset. Muutaman sekunnin takia sormi pystyssä. Elämä kaatuu just siihen kun bussi lähtee pysäkiltä. On se rankkaa.
Petri Koivisto

« Reply #9128 on: 26.09.10, 14:55 »

No saattaa olla. Mutta miten selität tuon tahattomaksi, että molemmat tulee sitä normivauhtia (40km/h) ja koska minä ehdin ensin ympyrään (olin siis koko autonmitan jo ympyrässä, kun taksi vasta liittyi siihen), taksi painaa sen lämän pohjaan ja ajaa melkein minua kylkeen korostaakseen sitä, että "nyt ajoin hänen eteensä". Jos tuo peelo olisi ajanut sitä samaa vauhtia mitä ajoi ensin, olisin jo ollut ympyrästä pois kun olin jatkamassa suoraan sinne Blue1:n talolle. Nyt tuo aiheutti sillä kaasun runttaamisella sen, että joutui itse lyömään liinat kiinni (tosi siistiä ajoa?) ja minä jouduin näyttämään sitä keskaria, että v*tun hienosti sä ajat.

Annetaan toki anteeksi jos se Mersu omavaltaisesti sitä kaasua painoi eikä kuski voinut sille mitään. Jos auto haluaa ajaa kovempaa niin eihän sille sitten voi kukaan mitään.

Roll Eyes

Jos et vielä ymmärtänyt tilannetta kunnolla niin laitanpa esimerkin.

Sinä ja minä ajamme kehä3:a peräkkäin samaa vauhtia, sinä edellä. Sitten painankin itse kaasun pohjaan niin kuin olisin ajamassa perääsi, mutta laitankin liinat kiinni juuri ennen takakonttiasi ja sen jälkeen väitän, että sinä ajoit TÖRKEÄSTI eteeni ja jouduin jarruttamaan rajusti välttääkseni törmäyksen. Comprendes?
Täysin samanlainen tilanne, mutta eri paikassa.
Petri Koivisto

« Reply #9129 on: 26.09.10, 15:08 »

Eipä sillä väliä ole, kyllä sen näkee viimistään siitä keskisormesta, että kuka on kuljettajista paras ja kuka ei.
Ai nyt se ajotaito on siitä keskisormesta kiinni.  Cheesy En tiedä, taidat olla aika kylmähermoinen kaveri. Kyllä mulla ainakin palaa tollasesta pelleilystä käpy aika herkästi. Mutta kuten sanoin, en tod näyttele sitä keskaria jokatoiselle vaikka hyvin usein tekisi mieli. Ellei sitten tule tuollaista tilannetta, että on aivan pakko. Pelle meinasi ajaa tahallaan kylkeen -> palautetta meni samantien takaisin. Yleensä vain tyydyn kiroamaan itsekseni sen idiootin sinne syvimpään maanrakoon. Mutta tuo ylitti kirkkaasti sen rajan.

No, ehkä te bussikuskit ootte sitten niin kovia jätkiä ettei paljon haittaa tollaset...  silti ihmeen paljon sultakin sitä vinkumista täällä tulee... vaikka ootkin niin kivenkova ja kylmänviilee kaveri ettei tollaset haittaa...  laugh
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #9130 on: 26.09.10, 15:48 »

Ai nyt se ajotaito on siitä keskisormesta kiinni.  Cheesy En tiedä, taidat olla aika kylmähermoinen kaveri. Kyllä mulla ainakin palaa tollasesta pelleilystä käpy aika herkästi.

Raskaalla kalustolla ajaessa sitä on pakko muuttua aika kylmähermoiseksi ja rauhalliseksi. Täällä sitten purkaa aggressioita ja haukkuu kaikki lyttyyn Grin Roll Eyes
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #9131 on: 26.09.10, 16:03 »

En tiedä, taidat olla aika kylmähermoinen kaveri. Kyllä mulla ainakin palaa tollasesta pelleilystä käpy aika herkästi.

Kyllä se Petri niin on, että tässäkin tapauksessa tod. näk. se paskempi kuski on just se, jolla se käpy palaa... Wink

Juu, kyllä mullakin on tuolla liikenteessä kävyt tulessa vähän väliä. Mutta kun tuota koko ruljanssia rupeaa vähänkään tarkemmin miettimään, niin ei siellä ole kyllä oikeasti mitään sellaista, minkä takia pitäisi hermojen kilahtaa niin kireiksi, että sentteri suoristuu. Siinä vaiheessa on jo omassa liikenneasenteessa vikaa...

Terv. yksi asennevammainen Wink

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Petri Koivisto

« Reply #9132 on: 26.09.10, 16:20 »

Kyllä se Petri niin on, että tässäkin tapauksessa tod. näk. se paskempi kuski on just se, jolla se käpy palaa... Wink

Juu, kyllä mullakin on tuolla liikenteessä kävyt tulessa vähän väliä. Mutta kun tuota koko ruljanssia rupeaa vähänkään tarkemmin miettimään, niin ei siellä ole kyllä oikeasti mitään sellaista, minkä takia pitäisi hermojen kilahtaa niin kireiksi, että sentteri suoristuu. Siinä vaiheessa on jo omassa liikenneasenteessa vikaa...

Terv. yksi asennevammainen Wink
Kyllähän tuolla voisi itse kukin ruveta muita härnäämään. Ja jotkuthan sitä tekeekin jopa ihan tahallaan (siis taksikuskien ja mopopeelojen lisäksi). Lyön vaikka satasesta vetoa, että jokaisella palaa se käpy kun tarpeeksi härnää... olkoon miten "hyvä" kuski tahansa... Tongue

Ja eka kertahan tuo mullekin oli, että hermot paloivat siihen pisteeseen, että se sormi suoristui. laugh Tai no tavallaan toka, koska ekalla minulle näytettiin ensin ja minä näytin of course takas Grin
Ville Lindgren

Date Registered: 19.06.10

« Reply #9133 on: 26.09.10, 17:52 »

Aaltosen Samin olisi bussikuskiksi ryhtyessään pitänyt tietää että tulee olemaan koko elämänsä ajan väärässä kaikkeen liikenteeseen liittyvässä, ja tottakai ajotaidoton. Ja vain siksi että on bussikuski.

Ja tottakai vain nämä "joka alan asiantuntijat" tietävät miten sitä bussia ajetaan, ei suinkaan bussikuski.

Monille käy niin että kun se bussi kerran elämässä lähtee siitä nenän edestä kun itse saapuu myöhässä pysäkille, on jokainen bussikuski siitä eteenpäin tottakai läoeensä paha ja tahallaan tekee kiusaa.
Tai sitten potkitaan nenän edestä lähteneen bussin etuovea.

En ole bussikuski, mutta olen matkustanut varsin paljon linjurilla joten olen kaikkea nähnyt.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #9134 on: 26.09.10, 18:27 »

No, ehkä te bussikuskit ootte sitten niin kovia jätkiä ettei paljon haittaa tollaset...  silti ihmeen paljon sultakin sitä vinkumista täällä tulee... vaikka ootkin niin kivenkova ja kylmänviilee kaveri ettei tollaset haittaa...  laugh

MItä se hyödyttää sormea heilutella? Kenen oloa se parantaa? Urpo kun urpo, ei auta vaikka miten sen sille kertoo.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #9135 on: 26.09.10, 18:33 »

Lyön vaikka satasesta vetoa, että jokaisella palaa se käpy kun tarpeeksi härnää... olkoon miten "hyvä" kuski tahansa... Tongue

Palaa joo varmasti, mutta sitten pitää myös ymmärtää viheltää peli poikki ennen kun.....
Paras keino siihen on vetää vaikka sitten sinne pysäkille, ja antaa sen hermoja riekaleiksi repivän vastapuolen mennä menojaan.
Petri Koivisto

« Reply #9136 on: 26.09.10, 19:07 »

Kenen oloa se parantaa?
Minun oloa. Sain annettua palautetta. Vitutus kiertämään you know. Tongue
Kalle Rantanen

Date Registered: 07.03.08

« Reply #9137 on: 26.09.10, 20:43 »

Ikinä en ole sormea heilutellut, mutta täytyy myöntää, että mieli on tehnyt. Etenkin jalankulkijana kun töötätäkään ei voi. Tosin enpä kyllä tööttäilekään. Joka tapauksessa huolestuttavan paljon liikenteessä näkyy kuskeja, joiden käytöksestä päätellen pitäisi popsia rauhoittavia.
Antti Havukainen

Date Registered: 04.04.04

« Reply #9138 on: 26.09.10, 22:16 »

Ikinä en ole sormea heilutellut, mutta täytyy myöntää, että mieli on tehnyt. Etenkin jalankulkijana kun töötätäkään ei voi.

Osta Motonetistä/Biltemasta tai muusta vastaavasta sellainen kädessä pidettävä paineilmatorvi niin voit. laugh

« Last Edit: 26.09.10, 22:29 by Antti Havukainen »
Mikko J Virtanen

Date Registered: 30.03.06

« Reply #9139 on: 27.09.10, 00:08 »

Aivan joo, eräs taksikuski pääsi ihan banaaninumeron kanssa Metroon, oli sporan eteen kääntynyt. Spora jarrutti sen minkä pystyi ja taksisuhari kiitti centterillä. Mukavaa, kun kiitetään keskisormella vaikka Märsu säästyi tuholta. MIelenkiintonen reaktio.
Tosta sporajutusta tulikin mieleen.. Ois hienoa, jos kaikkiin risteyksiin, joista spora kulkee, saataisiin ne keltaiset vilkkuvalot ilmottamaan siitä vihreän kiskomadon saapumisesta. Monikaan ei tunnu tietävän, mitkä säännöt koskevat ratikoita ja mitkä eivät, millon sitä ratikkaa pitää väistää ym. Esimerkkinä vaikkapa tuossa Helsingin kaupungintalolla ruuhka-aikaan, sieltähän se ratikka kylmänviileesti kääntyy eteen.

Paikalliset pääsääntöisesti tietää missä kiskot menevät ja missä ne tulevat kaistalle, mutta ootappa kun joku "maalainen" ajelee ytimessä sateisena syysiltana väistellen oikealta tulijoita, ja seuraavaksi onkin ratikka ajanut vasemmasta kyljestä läpi. Hupsista.

Pages: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1