Keskustelua liikenteestä

<< < (1861/3031) > >>

Pe7e:

Merkki 351 ei salli sitä:

Eli siis näillä mennään. Jos se mummo ajaa siinä 20km/h, minäkin ajan. Jos se pysähtyy siihen, minäkin pysähdyn ja odotan, että se mummo lähtee liikkeelle ja päästään sinne merkille 352 asti, että pääsen ohi siitä. Ja koko ajan puhuttiin moottoritiestä.

Järkeä ei siis tule käyttää missään tilanteessa. Näinhän se on aina täällä ollut. Pääsi unohtumaan.

rsuomi:
Ihan nyt, kun olen ollut tässä ilman autoa muutaman vuoden, ja uuden työnkuvan johdosta pitäis hankkia taas sellainen,auto, niin millä merkillä töppäilis vähiten?

Olen ymmärtänyt, että city-maasturi ja BMV ovat ainakin poissa laskuista.

Kiitos etukäteen vinkeistä.

Pe7e:

Älä myöskään Audia o(s)ta, äläkä taksia. Tai linja-autoa.

kume:

Eli siis näillä mennään. Jos se mummo ajaa siinä 20km/h, minäkin ajan. Jos se pysähtyy siihen, minäkin pysähdyn ja odotan, että se mummo lähtee liikkeelle ja päästään sinne merkille 352 asti, että pääsen ohi siitä. Ja koko ajan puhuttiin moottoritiestä.

Järkeä ei siis tule käyttää missään tilanteessa. Näinhän se on aina täällä ollut. Pääsi unohtumaan.

Petri älä menetä toivoasi, kyllä maanteillä mummoja riittää..

petikko:

Ihan nyt, kun olen ollut tässä ilman autoa muutaman vuoden, ja uuden työnkuvan johdosta pitäis hankkia taas sellainen,auto, niin millä merkillä töppäilis vähiten?

Kiitos etukäteen vinkeistä.

Volvo on nykyisin liikennejunttien suosituin automerkki. Citymaastureita käyttävät sinisillä pillereillä liikkuvat. BMW on neutraali, paitsi mitä joillekin iskee halu estää kaverin pääsy liittymästä yms. mut sen osaa aika pian norata.

Keskimäärin volvokuskilla tuntuu olevan eniten jännää kaupunkiliikenteessä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page