Keskustelua liikenteestä

<< < (1881/3019) > >>

Sami Aaltonen:

Tästä oon muuten ihan samaa mieltä. Talvikeleissä ajeleminen on itseasiassa ihan hauskaa puuhaa ja ennen kaikkea todella opettavaista!

Noh töissä ollessa se ei kyllä ole hauskaa, mutta viime talvi opetti kyllä ajamisesta talvella enemmän kun tuhat sanaa voi opettaa.

Sami Aaltonen:
Tässä alkuviikolta Kalajärven risteyksestä Vihdintieltä:

Tuo Nissan Maxima oli tuossa Taksin takana ihan kiltisti, pysähdyin suojatien nurkille kun sitä ei tukkiakaan viitsi.
Hetki siinä meni kunnes Maximalta syttyi pakkivalot. Katselin siinä hetken, että mitä ***tua? Tämä peruutti siis suojatielle, käänsi taksin vierelle ja koitti kovasti lähteä siitä ennen taksia. Kiitos aamuruuhkan, se homma meni mönkään.
Sitten kun Vihdintielle sopiva rako tuli, lähtivät samaan aikaan ja tämä Maxima yritti vielä kiertää tuon taksin muttei onnistunut, joten nöyryyttävä tappio tuli kiilailussa Maximalle. Voi voi sentään.....

[ Attachment not found - or removed ]

On se kyllä jumlauta oltava kiire. Aikaa on koko aamu ollut herätä ja lähteä liikenteeseen......eli Taksin syy että olet myöhässä? 
Että tuo näytti typerältä.

jari58:
Hyvä kuva Sami Tuo on oikein tyypillinen esimerkki eläimestä nimeltä "minä ensin"! Noita "minä ensin" eläimiä on vaan ihan liikaa liikenteessä ihmisten seassa. Sotkevat liikenteen ja aiheuttavat vaaratilanteita, mutta kun ei niille saa kaatolupia...

kille:

Olet oikeassa. Idiooottimaisuus, jossa joku ajaa autiolla tiellä 80 alueella 100 km/h tulee kitkeä pois. Se on paljon tärkeämpää  suojateiden kunnioittamattomuus, kännissä  tai vaikkapa päin punaisia ajaminen. Puhumattakan neljän metrin "turvaväleistä"

Kyllä, juuri sinua varten.

Joona:
No nyt on telkänpöntöt pystyssä Kehä 3:n varrella. Ihan kunnon rehelliset kameravalvontatolpat. Virtoja ei ole vielä laitettu eikä kameroita, mutta nyt on pesät valmiina.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page