Keskustelua liikenteestä

<< < (1893/3033) > >>

Pe7e:
Quote

Sulla kun ei tunnu olevan harmainta aavistustakaan mistä puhut.

Juu parempi vaan olla hiljaa ja kiertää noi homotolpat kaukaa niin ei tartte tressata

fishu:
Quote

Lukikohan siinä linkitetyssä artikkelissa, että 3:sta tulee kirjallinen huomautus, 8:sta rikesakko ja 21:stä päiväsakko...


Nämä luvut kuulostavat virhekorjaamattomilta luvuilta. Ylinopeuksien yhdenmukaistamisen yhteydessä tämä olisi oikein, kun siihen lisää 3 km/h virhemarginaalin. Tällöin puuttumisrajat ovat 3+3=6, 8+3=11 ja 21+3=24 (tosin 21 taisi olla jo virhekorjattu, eli 18+3). Nämä luvut kuulin myös Vantaan poliisin sanovan "asiakkaalle" kaksi kuukautta takaperin, kun olivat juuri ennen saapumistani bussipysäkille pysäyttäneet autoilijan siihen.

petikko:
Quote

Negatiivinen vaikutus? Eli se on siis pöntön vika jos joku pässi painaa sen jälkeen pedaalin pohjaan, ikäänkuin se olisi pakko tehdä? 

Ei jessus näiden eräiden "logiikkaa"..


Jos käy niin että keskinopeudet nousevat niillä pätkillä joilla on kameravalvontaa ja tavoitteena on ollut nopeuksien hillitseminen, niin kyseessä on negatiivinen vaikutus.

Pe7e:
Näin meillä päin on tapana parkkeerata täydessä parkkihallissa.

[ Attachment not found - or removed ]

Kappas, sehän sattuikin sattumalta olemaan vielä tämän pahamaineisen autoluokan edustaja....

tslowman:
Saako tänne laittaa kuvia, joissa on rekkari näkyvissä? Jos ei ole oma auto?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page