Keskustelua liikenteestä

<< < (1921/3031) > >>

jari58:
Tatu on näköjään ainoa joka on ymmärtänyt asian oikein.

Joona:

Niin varmasti, mutta ne fiiattini renkaat menee mun omasta pussista, ne bussin renkaat menee tuskin sen kuskin palkasta, vai? Ja riippuen kanttarista siinä menee hyvin äkkiä vanteetkin solmuun henkilöautolla. Ja pohja samalla. Bussi nyt menee heittämällä kanttarille ku kanttarille, todistettu kyydissä joskus aikoinaan kun joutui noista vielä kärsimään Kyllähän noi vetää välillä pysäkeillekin koukkaamalla siitä 20cm kanttarin yli jalkakäytävälle ja sitten takas "alas"...

Ne bussin renkaat laskutetaan mm. lippuhinnoissa kuten muutkin rikotut bussit. Kyllä noissa busseissa tuntuu olevan niin matalat alustat ettei niitä kannata kanttarin yli ajaa.  Vaan kyllähän bussikuskit kanttareita pitkin ajaa, kun tuntuu tiet olevan liian pieniä

kille:

Ei tarvi olla edes siviilipoliisiauto, vaan ihan normaali poliisin käytössä oleva henkilöauto jolla ajaminen liittyy poliisin virkatehtävien suorittamiseen

Onko pilkunnussimisen suomenennätys taas rikottu? 

niksu99:

Niin varmasti, mutta ne fiiattini renkaat menee mun omasta pussista, ne bussin renkaat menee tuskin sen kuskin palkasta, vai?

Kyllä minä luulen että jos joku omaa tavan käsitellä huolimattomasti yhtiönsä omaisuutta niin äkkiä alkaa näkymään myös kuskin palkassa kun on hiljaiset ajat kilpailutuksien ym. johdosta. Silloin on hyvä laillisesti "siivota" henkilöstöä.

Joona:

Onko pilkunnussimisen suomenennätys taas rikottu? 

Ei, kyseinen henkilö vain toistaa sen usein

Navigation

Up one level

Next page

Previous page