Keskustelua liikenteestä

<< < (1945/3019) > >>

virtamatti:

Ei saa.

Nik on väärässä. Kuskin paikalla saa istua, käynnistää saa mutta ajaa ei. Näin se menee.

Nim. Kerran kokeillut

mmniemi:
Just, olen ilmeisesti taas väärässä... Mutta muistan tosin tapauksen, jossa kaveri meni kännissä autoon ja pisti sen käyntiin. Vieressä olleet poliisit nappasivat kaverin ulos autosta ja siirsivät maijaan. Verikokeen kautta kamarille ja aikanaan tuomio rattijuopumuksesta. Tai sitten aika kultaa muistot...

diizei:

Just, olen ilmeisesti taas väärässä... Mutta muistan tosin tapauksen, jossa kaveri meni kännissä autoon ja pisti sen käyntiin. Vieressä olleet poliisit nappasivat kaverin ulos autosta ja siirsivät maijaan. Verikokeen kautta kamarille ja aikanaan tuomio rattijuopumuksesta. Tai sitten aika kultaa muistot...

Tässä kävi taas vähän toisin
http://www.kko.fi/40672.htm

virtamatti:

En tiedä kuinka kauan tuosta mainitsemastasi tapauksesta on, mutta laki tai ainakin sen tulkinta lienee muuttunut jossain vaiheessa 90-luvulla... Mulle joskus 90-luvun loppuvuosina konstaapeli vaan totesi, että "aikaisemmin" moinen olisi katsottu rattijuopumukseksi, vaan nytpä homma meni niin, että heittivät mut vielä ystävällisesti himaan. Toivottivat hyvät yöt ja ehdottivat, etten ihan heti aamusta lähtisi autoani hakemaan. Noudatin neuvoa  .

Osguu:

Onnistuukohan alkolukon kierto esim pumppaamalla ilmapallon täyteen ilmaa ja laskemalla se lukon läpi.

Ei ilmeisesti
Yle - Alkolukkoa ei kotikonstein
huijata

Navigation

Up one level

Next page

Previous page