Keskustelua liikenteestä

<< < (197/3019) > >>

svirkkul:

Parkkipaikkahan ei olisi riittävän viralliselta kalskahtava termi 

Sehän se oikeasti on. 

Joona:
Torstaiaamuna ajettiin 6-tieltä Savitaipaleella päin (Tuohikotin ABC:n vierestä lähtee..) menevää tietä kahdella linja-autolla hakemaan reserviläisiä joskus 6.50 aikaan aamulla pimeässä. Itte ajoin toisena tulevaa autoa. Tie oli jäässä ja lumen peitossa. Eräällä suoralla 1. bussi kääntyi vasemmalle pikkutielle, ja jonkun idiootin (yllätys) kapiaisen käskystä pysähtyi perä puoliksi tiellä. Itte olin paikallani jotain 10m taaempana odottamassa, että pääsen kanssa kääntymään vasemmalle. Vastakkaisesta suunnasta tuli punainen Golf saatanallista vauhtia ja katoin jo et eikö ***kele aio jarruttaa yhtään. Noh, kaveri vetää vastakkaisella kaistalle suoraan minua päin ja koittaa ajaa bussien välistä mut epäonnistuu täysin ja vetää saatanallista vauhtia ojaan.

Noh, pistin nortiksi ja kävelin sinne 10m päähän Golfin luokse ja sieltä nousi sellainen 40v kaljamahainen lippispäinen äijä, joka totesi viereen tulleelle kapiaiselle tyynen rauhallisesti "joo koitin jarruttaa mutta en saanut enää pysähtymään tuolla matkalla." Siihen oli kiva todeta että "paskanmarjat sä mitään jarruttanut kun tulit ihan perkeleenmoista vauhtia ja koitit pujotella tosta autojen välistä. Jarruvalot ei välähtänytkään." Harmi, ettei siihen soitettu poliisia paikalle. Olisi mun puolesta äijä saanu menettää korttinsa. Tyypillinen suomalainen autoilija. Minä ensin -asenteella ja hirveätä vauhtia vaikka on liukas ja pimeä tie. Siinä olisi voinut käydä pahemmin, sillä Golfin keula ei ollut monen kymmenen sentin päässä paksuista puista.. Rek. nro on tietysti tallessa.

Muutamaa tuntia myöhemmin Kouvolan keskustassa katoin, kun vähän matkan päässä edessä bussi pysähtyi vasemmalla kaistalla suojatien eteen, ja näin kun joku nainen (oli aika sexy <3) lähti ylittämään suojatietä. Bussin perästä koukkas punanen teinicorolla  oikealle kaistalle ja ohitti suojatien eteen pysähtyneen kaasu pohjassa, eikä jäänyt paljoa ettei olisi sen naisen päälle ajanut.. Kyllä sydän pomppasi kurkkuun. Siitä en valitettavasti katsonut rekisterinumeroa. Olisin muuten tietysti soittanut poliisit perään

PS. Samille: Sulla on paljon oikeata asiaa viesteissäsi, mutta eiköhän olisi jo aika lopettaa se turha stressaaminen. Ei se liikenne ja suomalaisten ajokulttuuri ja liikennekäyttäytyminen muutu mihinkään siitä, että joka päivä floodaat FSN:n keskustelupalstalla. Lopeta se hössötys ja keskity siihen omaan ajamiseen ja työhösi. Itte oon nyt lähes neljä vuotta ajanut ammatikseni, enkä kyllä jaksa enää stressata muitten ajoa. Tiedän, että 90% ajaa päin persettä, eikä omaa hajuakaan liikennesäännöistä saatikka joustavasta liikenteestä ja on voittanut ajokorttinsa jostain arpajaisista taikka muropaketista. Ei siihen jaksa kiinnittää enää huomiota.

Aaltonen:

PS. Samille: Sulla on paljon oikeata asiaa viesteissäsi, mutta eiköhän olisi jo aika lopettaa se turha stressaaminen. Ei se liikenne ja suomalaisten ajokulttuuri ja liikennekäyttäytyminen muutu mihinkään siitä, että joka päivä floodaat FSN:n keskustelupalstalla. Lopeta se hössötys ja keskity siihen omaan ajamiseen ja työhösi. Itte oon nyt lähes neljä vuotta ajanut ammatikseni, enkä kyllä jaksa enää stressata muitten ajoa. Tiedän, että 90% ajaa päin persettä, eikä omaa hajuakaan liikennesäännöistä saatikka joustavasta liikenteestä ja on voittanut ajokorttinsa jostain arpajaisista taikka muropaketista. Ei siihen jaksa kiinnittää enää huomiota.

Juups ei tässä liikaa ressata. Välillä vaan kauhulla kattelee, että mitäs jos herra Kiireisen ohitustemppu päättyykin onnettomasti, niin mitäs sitten käy matkustajille.
Ja kyllä se on huomattu, että 90% ajaa päin hanuria, onneksi osaa jo varautua siihen, että...........
Jeps no se tästä.

Judanssi:
90% meistä suomalaisista miehistä pitää itseään keskimääräistä parempina kuskeina...

Kuinkahan helv**** huonoja me loput 10% sitten ollaan? 

niko korpela:
No, otetaan kaikki rauhallisesti ja joulumielellä tuolla liikenteessä, eikös joo...?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page