Keskustelua liikenteestä

<< < (1989/3033) > >>

Mikko86:
Quote

Niiltä 20 metrin kiihdytyskaistoilta vaan on hieman vaikeaa päästä liikenteen sekaan jos kaikki muut ajaa kahdeksaakymppiä.

Niin no tossa paikassa muutenkin saa olla varovainen. Kun jotkut ei katso ollenkaan tai älyä, että kaista loppuu.

Sami Aaltonen:
Quote

Tänään sopivasti ajoin saman rysän ohi .. oli se kiva nauraa kun viiden kympin aluella meinas jäädä jalkohin ja kolme autoa lähti puhaltaan vasurin kautta ohi .. loppu tulos .. lappu sulle mut ei mulle .. ***tu et nauratti




Joo itsekin Hämeenlinnantiellä katellut samaa, että tietyöalueella ollut tutka on saanut aika monen hakemaan lottovoiton pientareelta.
Mikä hitto siinä on niin vaikeaa joidenkin ymmärtää? Tietyöalueella on ihmisiä töissä, siihen on varmaan joku syy, miksi sielä on 50 rajotus......

Sami Aaltonen:
Quote

Järjetöntähän tuo on liikenneturvallisuuden kannalta valvoa nopeuksia lauantai iltana työmaa-alueella jossa kukaan ole töissä, mutta parempi sekin kuin ei mitään


Niin no joo, eihän siinä mitään järkeä ole, mutta katsos kun on olemassa autoilija ryhmä nimeltä "ei mitään väliä millään, olemme kusipäitä", niiden takia se kannattaa.

Lentokärpänen:
Quote

Järjetöntähän tuo on liikenneturvallisuuden kannalta valvoa nopeuksia lauantai iltana työmaa-alueella jossa kukaan ole töissä, mutta parempi sekin kuin ei mitään


Ei niitä nopeusrajotuksia noilla tietyömailla ole pelkästään työntekijöiden turvallisuuden takia vaan myös siksi että liikennejärjestelyt vaihtuvat aika usein noilla tietyömailla. Aamulla kun menet yhteen suuntaa niin toinen kaista voi olla suljettu ja kun tulet sitten illalla takaisin niin se suljettu kaista onkin auki ja se viereinen kiinni.

Lentokärpänen:
Quote

Se on niin helppoo kun noudattaa lätkässä näkyvää rajoitusta... oli syy mikä tahansa. 


Kortti ollut jo 30 vuotta ja yhtään ylinopeussakkoa en ole saanut kun olen tuota ohjetta noudattanut.
Ainoan sakon jonka olen saanut on Tammisaaressa vuonna 1986 saatu pysäköintivirhemaksu.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page