Nytt photoscenery Stockholm

<< < (5/7) > >>

caroline123:
En fråga till Nicklas Andersson: Ser på dina fina bilder att du på en flygplats, jag tror det är Innsbruck, har en mängd fordon, truckar med bagagevagnar, intill ett SAS-plan . Hur har du fått alla dessa fordon? Jag har själv AES men där finns inte alla dessa fordon.

mvh/Kjell

Alfagrodd:

Såg precis att det var du som gjort det!
Finns det någon chans att ta del av detta underbara stycke?

Om det är riskfritt att dela med sig så lägger jag ut för allmän nedladdning. Är lite osäker på om det är tillåtet då jag använt tiles från Google. Mitt andra fotorealistiska scenery Sjaelland delar jag också gärna med mig om det är lagligt..där använder jag tiles från Microsoft Bing maps

En fråga till Nicklas Andersson: Ser på dina fina bilder att du på en flygplats, jag tror det är Innsbruck, har en mängd fordon, truckar med bagagevagnar, intill ett SAS-plan . Hur har du fått alla dessa fordon? Jag har själv AES men där finns inte alla dessa fordon.
mvh/Kjell

Tack Kjell . Flygplatsen är Sion och den stöds inte av AES, så där använder jag GSX istället

ekepeke:
Utan tvekan det finaste jag sett till FSX. Helt otroligt! Bra gjort!

mikced:
Fantastiskt fint Niclas. Har du hela Sverige fotorealistiskt? Skulle gärna vilja lägga vantarna på det där Varför inte dela med dig av fotolandskapen?

Micke

kapten_joel:
Helt sjukligt snyggt!

Kan vara bland det absolut snyggaste jag har sett till flygsim-världen någonsin!

Som en tidigare talare sade, hur får man tag på dessa?, har Du möjligtvis dessa filer så att Du kan dela med Dig av dem eller?

Jättefint!

M.v.h.

//Joel

Navigation

Up one level

Next page

Previous page