laskeutumisäänet clientille ?

(1/2) > >>

Makoy:
Moi, miten saisin laskeutumisäänet client koneelle? LUA-filellä tai siocilla varmaan onnistuis, mut ehkä ei minun taidoilla, kun äänethän riippuu miten kovaa kenttään tömähtää. Haluaisin kaiken extran ( mikä vaan mahdollista ) client koneille pois FS-koneelta. Mulla on toi shakeri clientillä. LUA-file hoitaa turbulenssin tärinät ja PMsounds muut, pitäis vielä jotenkin saada tuo laskutömähdys samaan koneeseen. t-Marco

Makoy:
Kokeilin siirtää shakerin FS-koneelle. Nythän tulee sitten ongelma siinä, että kaikki äänet vaikuttaa shakeriin. Ukkosen jylinä täristää takapuolta niin perhanasti, ei oikein mukavaa. Kun toi LUA-file on clientillä se tunnistuu automaagisesti, mut mites kun se on serverillä, pitääkö jotain lisätä fsuipc.iniin että saa LUA:n toimimaan? t-Marco

Makoy:
Aaaagh, ei kai se turbulence LUA toiminut FS-koneella, kun en ollu vaihtanut oikeaa sound path:ia. Nyt tulee äänet. Mut edelleen toi eka kymysys voimassa.

Makoy:
Mites, onko mahdollista jakaa soundeja eri äänikorteille, jos on kaksi äänikorttia? Esim. laskeutumis tömähdykset tulis siis eri kortilta. t-Marco

Makoy:
Yritin löytää jotain offsettia laskeutumis-tömähdyksille, mut ei ainakaan mun silmiin sattunu. Olis voinu kokeilla tömähdyksiä siocilla tonne clientille. Imasin muuten ton Audacity:n softan ja tuunailen joitakin ääniä kovemmaksi.

Navigation

Up one level

Next page