FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.08.17, 12:04

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Ministeri Heidi Hautala teetti pimeitä hommia
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 Reply Print
Author Topic: Ministeri Heidi Hautala teetti pimeitä hommia  (Read 20074 times)
Ilkka Kangastalo

Date Registered: 18.05.04

Re: Ministeri Heidi Hautala teetti pimeitä hommia
« Reply #40 on: 20.03.13, 10:02 »

Arvaa kuka ei saanut yhtään vastausta?

Roll Eyes

jk

Sorry, en huomannut, että tämähän oli jo.
Ja ovathan listalla myös herrat Kaikkonen ja Hirvisaari. Näin meitä edustetaan.
« Last Edit: 20.03.13, 10:59 by Ilkka Kangastalo »

Lorem ipsum!!
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #41 on: 20.03.13, 15:28 »

Kun tiedotusvälinet eivät mistään muusta puhukaan kuin tästä "Hautalan jutusta", joka meidän tavallisten tallaajien tekemänä ei olisi missään päin Suomea edes ylittänyt uutiskynnystä, pääsevät poliitikot rauhassa lahjoittelemaan satoja miljoonia ulkomaille sinne sun tänne - nyt viimeksi Venäjän Mafialle.

Jännästi tuli asia esille Himaskohun keskellä, josta ei olekaan kuulunut enää mitään.
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #42 on: 20.03.13, 17:58 »

Oletko Hautalan kätyri vai miksi ja mitä hyssyttelet? Mikäs olisi vähemmän paskaa, joku vuositolkulla kylvämäsi vasemmistopropagandako?

Kuvittelin, että minun mielipiteeni Hautalan menettelystä tuli jo ilmi tässä ketjussa aiemmin. Asia ei ole niin tärkeä, että siihen kannattaa hukata "enempää ruutia".

Tuosta vasemmistopropagandasta tuli mieleeni, että Petri Lehtovirran wikipedialinkissä mainitaan pari "vasemmistopropagandasta" tuomittua kansanedustajaa 1920- ja 1930-luvuilta.

1. K. A. Fagerholm tuomittiin 1936 muuan Adolf Hitlerin kunnian loukkauksesta sakkoihin.

Ihmettelen vain miten sellaista, jota ei ole, voi loukata?

2. Arvo Tuominen tuomittiin 1920-luvulla kahteen otteeseen kuritushuoneeseen poliittisesta toiminnasta

Tavallisille kansalaisille näitä poliittisia tuomioita "vasemmistopropagandasta" sitten satelikin ennen viime sotia paljon enemmän.

Niin, tuo tapahtui aikana jolloin Suomessa vallitsi "kolmen vartin demokratia". Karkeasti neljäsosa kansasta (viime sotien jälkeisen SKDL:n kannatuksen perusteella arvioituna) oli vailla poliittisia oikeuksia ja mielipiteen ilmaisuvapautta. Toisenkin neljänneksen (demarit) mielipiteen vapautta rajoitettiin kuten käy ilmi mm. tuosta Fagerholmin tuomiosta, vaikka kansanedustajan tuomitseminen olikin harvinaista (vain 3 tapausta).

Minä olen kuvitellut, että nyt elämme täydessä demokratiassa, jossa esimerkiksi Mannikaisen mielipiteille vastakkaisten mielipiteiden ilmaiseminen on sallitttua. Olenko ollut väärässä?

Shocked

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Mikko Tuomi

Date Registered: 06.01.06

« Reply #43 on: 20.03.13, 18:27 »

En muista nähneeni Pekalta koskaan kahta peräkkäistä viestiä, joissa kummassakaan ei mainita sanaa "uusliberalismi"

muoks: tosin näemmä 10:14 oli tuonne EU ketjuun kirjoitettu viesti, jossa tämä sana esiintyy Smiley
Jarmo Kempas

Date Registered: 19.05.06

« Reply #44 on: 20.03.13, 19:25 »

Aika tasaisesti on tuomioita vuosien varrella rapsahdellut poliittisesta kannasta välittämättä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista

Kansanedustajatkin ovat "vain ihmisiä", niin kuin uutisissa haastateltava sanoi.

jk
Pekka Holopainen

« Reply #45 on: 21.03.13, 10:40 »

En muista nähneeni Pekalta koskaan kahta peräkkäistä viestiä, joissa kummassakaan ei mainita sanaa "uusliberalismi"
...

Minä itse toivoisin, että sitä ei tarvitsisi mainita lainkaan, mutta se nyt vain sattuu olemaan lähes kaiken tämän ajan poliittisen ja taloudellisen toiminnan taustalla.

Ymmärrän kyllä hyvin, että ihmiset saattavat hämmentyä tai jopa närkästyä sen käytöstä, sillä media on valtaa pitävien käsissä, ja heidän intresseissään ei ole näyttää tuota asiaa huonossa valossa tai ylipäätään edes mainita koko termiä. Heidän intresseissään on pitää ihmiset kokonaan tietämättöminä siitä mikä tapahtumien taustalla vaikuttaa.

Eihän pappikaan voi täysin välttyä päävastustajansa pirun mainitsemisesta.

laugh

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Mikko Tuomi

Date Registered: 06.01.06

« Reply #46 on: 21.03.13, 13:02 »

Minä itse toivoisin, että sitä ei tarvitsisi mainita lainkaan, mutta se nyt vain sattuu olemaan lähes kaiken tämän ajan poliittisen ja taloudellisen toiminnan taustalla.

Ymmärrän kyllä hyvin, että ihmiset saattavat hämmentyä tai jopa närkästyä sen käytöstä, sillä media on valtaa pitävien käsissä, ja heidän intresseissään ei ole näyttää tuota asiaa huonossa valossa tai ylipäätään edes mainita koko termiä. Heidän intresseissään on pitää ihmiset kokonaan tietämättöminä siitä mikä tapahtumien taustalla vaikuttaa.

Eihän pappikaan voi täysin välttyä päävastustajansa pirun mainitsemisesta.

laugh

Tämä "uusliberalismi" jne on tuonut minulle niin paljon hyvinvointia etten oikein ymmärrä sen kritisoijia.
Samoin EU. Elintasoni olisi merkittävästi alempi, jos emme ko. yhteisöön kuuluisi.
Pekka Holopainen

« Reply #47 on: 21.03.13, 17:26 »

Tämä "uusliberalismi" jne on tuonut minulle niin paljon hyvinvointia etten oikein ymmärrä sen kritisoijia.
Samoin EU. Elintasoni olisi merkittävästi alempi, jos emme ko. yhteisöön kuuluisi.

Enhän minä sitä kiistä, etteikö se toisi harvoille paljon ns. hyvinvointia (itse asiassa rahaa - se ei tosin minulla ole hyvinvoinnin synonyymi) eikä minulla sitä vastaan edes mitään olisikaan, jos se olisi vain sitä. En minä rikkailta rahaa kadehdi. Suurimmalle osalle ihmisistä se päinvastaisista väitteistä huolimatta tuo pelkkää pahoinvointia ja se siinä on pielessä. Lisäksi tässä on myös suurempi asia taustalla kuin yksilöiden hyvin- tai pahoinvointi. Maapallon resurssit eivät kestä sitä, tarkemmin sen seurauksia - eihän pelkkä teoria tai ideologia mitään tee - vasta sen soveltaminen.

Taas tämä keskustelu ajautuu aiheesta sivuun. Minulta poistettiin ylläpidon toimesta juuri eräs viesti toisaalta "Off Topiciin" vedoten. Parasta siis lopettaa, koska "Hautalan jutun" osaltakaan minulla ei ole enää mitään lisättävää.

Pekka

Kristian Viinikainen

Date Registered: 23.02.13

« Reply #48 on: 28.03.13, 12:33 »

Canon EOS 1000D +700D+ Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS + Canon EF 70-300 f/4.0-5.6 IS USM
jetphotos
Intel core i5-2500k 3,30ghz/16,0GM RAM/Gigabyte GeForce GTX 960 2GB/WIN7 64 bit/2x Samsung Spinpoint F3 1TB/1x WB Blue 1TB/power750W/HP Pavilion VS19x/Logitech Extreme 3D Pro/CH Products Flight Sim Yoke/Pro Rudder Pedals/Pro Throttle
Jaakko Kuusisto

Date Registered: 04.04.05

« Reply #49 on: 30.03.13, 07:43 »

Onhan hänellä se rakentajafirman porukalta  ( Helvatin Enkelit ) mahdollista ostaa suojelua, vaikka pimeesti ja ilman kuittia.
Kunhan ensin ehtii myydä pois valtion enemmistö-osuuden Finnairista, sekin vaikka ilman kuittia.
Ilkka Mannikainen

Date Registered: 06.11.03

« Reply #50 on: 11.10.13, 11:14 »

Herkullinen aihe sai loppujen lopuksi onnellisen päätöksen, Hautala lähti kävelemään (laitettiin kävelemään) hallituksesta. Jatkuva pussiinpuhuminen, muistamattomuus ja oma ideologia maksoivat vihdoinkin ministerin pestin.

Yhteiskuntamme on voittanut ja tälle oikeudenmukaisuudelle voi jo kohottaa maljan.  thmbup

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/63114-juuri-nyt-heidi-hautala-eroaa
Joona Väisänen

« Reply #51 on: 11.10.13, 12:16 »

Kyllä, tätä ilon päivää on odotettu. Hautala on yksi niitä ihmisiä, jotka eivät olisi koskaan saaneet päästä hallitukseen. Mielellään ei edes eduskuntaan.

Akka on vain niin tyhmä ettei vieläkään näe toimissaan mitään väärää.
Petri Lehtovirta

Date Registered: 05.04.04

« Reply #52 on: 11.10.13, 13:52 »

Meneekös tämä nykyään samoin kuin tosiTV:ssä, että ensimmäisestä kömpelöinnistä joudut "pudotukseen" ja toisesta putoat.

Pitää hakea poppareita, josko Ville Niinistö lähtee seuraavaksi? Alla kun on jo se autoverojuttu....

Joona Väisänen

« Reply #53 on: 11.10.13, 15:02 »

Ei nyt vaan tainnut Hautalan kohdalla olla ensimmäinen eikä toinen. Eikä missään tapauksessa ole hyväksyttävää, että hallituksen ministeri ei toimi lain mukaan. Ainoa oikea toimenpide on erota ja painua helvettiin. Eikä sitäkään Hautala ymmärtänyt tehdä ennen kuin yksinkertaisesti oli pakko. Meillä tuntuu olevan maan tapa, että ylimmät poliitikot voivat tehdä mitä lystäävät eikä ota siitä mitään vastuuta.
Mika Jääskeläinen

Date Registered: 21.11.10

« Reply #54 on: 11.10.13, 15:45 »

Nyt kun ovi on aukaistu, niin samoilla lämpimillä voisi lähteä myös Päivi Räsänen keskittymään vaikka oman perheensä rajoitusten asettamiseen koko kansakunnan kaitsemisen sijaan.

PPL(A) SEP + NF + EN LP6
Jarmo Kohtanen

Date Registered: 04.08.10

« Reply #55 on: 11.10.13, 15:54 »

Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #56 on: 11.10.13, 19:29 »

Ohjauksista tiedä mitään kun kyseisiä ihmisiä ole koskaan edes luonnossa nähnny, Alatalolla lienee vaalit lähellä ja lärvi pitää olla näkyvissä sinisine laseineen, eiköhän kaikki tämä toimi muittenkin kohdalla jos tarvis vaatii, jotkut vain ei lähde vaikka oikeuden päätöksiä pienistä rikkomuksista löytyy.
Eiköhän politiikka ole lähellä Havukkaahon mietelmiä mistä tuli on lähtösin.

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Marko Pajunen

Date Registered: 08.07.07

« Reply #57 on: 12.10.13, 00:21 »

Eipä tuo nyt ensimmäinen kerta kun ministeri eroaa.

Ja eronneilla on taipumus tulla valituiksi takaisin politiikkaan, kuten Kanerva ja Jäätteenmäki. Juhantalo erosi ministerin virasta 1992, tuomittiin valtakunnanoikeudessa ehdolliseen lahjusrikoksesta, erotettiin eduskunnastakin mutta äänestettiin takaisin 1995.

Kovasti kauhistellaan kun asia vielä tuoreena otsikoissa ja seuraavissa vaaleissa samat tyypit valitaan uudestaan kansaa edustamaan...
« Last Edit: 12.10.13, 00:34 by Marko Pajunen »
Topi Falkenberg

Date Registered: 12.12.08

« Reply #58 on: 12.10.13, 04:05 »

http://www.talouselama.fi/uutiset/onko+ministeri+kyllonenkin+ollut+greenpeacen+etaohjauksessa/a2209017?b=u_tektal
Päätöksellä haluttiin varmistaa, että uusi murtaja ei missään tapauksessa lähde arktisille vesille.

Ehkä liikenneministeri Kyllönen (vas) halusi vaan varmistaa Suomen ulkomaakaupan jatkuvuuden? Nyt jäänmurtokyky on turvattu talvellakin hamaan tulevaisuuteen edes yhden murtajan ja sataman osalta Grin.

http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3062349/kyllonen-vastaa-ilta-sanomille-jaanmurtajasta-hallituksen-yhteinen-paatos

Kyllönen sanoo perjantaina lähettämässään tiedotteessa, että hankintapäätöksen perusteena olivat huoltovarmuus ja elinkeinoelämän kuljetusten turvaaminen kaikissa olosuhteissa.

Alatalo Wikissä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista

Kannabiksesta lienee tullut tuokin merkintä? Eni vei, Mikko on mielestäni puoluepoliittisesta riippuvaisuudestaan huolimatta parempi kansanedustaja kuin lauluntekijä - poislukien ihan alkuaikojen luovuus musajutuissa.
« Last Edit: 12.10.13, 04:13 by Topi Falkenberg »
Joona Väisänen

« Reply #59 on: 12.10.13, 05:05 »

Marko, Suomen kansa on vain niin äärimmäisen tyhmää, että tuomitsee nyt mutta seuraavissa vaaleissa äänestää silti saman henkilön takaisin.

Harmillisesti Hautala kuulemma muisti väärin.. Mikähän siinä on, että jäädessään kiinni, poliitikot eivät koskaan muista oikein. Matti Vanhasellekin iski suorastaan dementia kiusallisista asioista kysyttäessä laugh
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1