Mainoksista

(1/1)

tapsa:
 Kun asun täällä ruotsinmaalla niin koneelleni ilmestyy mainoksia sinkuista ja ompa seassa tyttöjen kuviakin. Tuntuvat olevan seuraa vailla ties mihin. Mistähän nämä sinne ilmesstyvät, ihmettelen vain, vaikka en datasta mitään ymmärräkkään. Siis olisiko aihetta ylläpidolle tutkia tai ainakin
katsoa asiaa.Käsittääkseni tämä forum on ilmailu sellainen ja nuo tytöt( on siellä joku mieskin mukana) eivät lennä millään ilmaa hyväkseen käyttävälllä laitteella. Onko tällä forumilla muita ruotsissa asuvia lukijoita ja onko tämä sama asia heidän koneillaan.
Data freikit ehkä osaavat selvittää MIKSI ja olisikohan asiaa lopettaa tämän forumin luku.

EDIT: otsikkoa muokattu /MM

jope95:
Maalla ei taida olla väliä, vaan muistaakseni nämä mainokset määräytyy Googlettelun perusteella. Jos siis hakee paljon kameroihin liittyviä juttuja --> mainokset alkavat sisältää enemmän kamera-tarjouksia. Vasta eräällä toisella foorumilla puhuttiin samasta asiasta. Jos nämä tyttö-mainokset ja sen sellaiset ärsyttävät, tuskin kannattaa syyttää foorumin modeja asiasta, vaan asentaa ihan suoraan Adblock tai muu vastaava.

yorzafs:
Minulle tuli tämmöinen ehdotus, kun tuossa talvella etsin kauppaa, josta saisi erilaisia viiluja pikkuerinä. Välittömästi oli otettava kuvakaappaus.

Toki olen ehdotuksessa mainittua hyödykettä eläissäni paljonkin hakenut - todella paljon ja sitkeästi, ja joskus (aivan liian harvoin)  löytänytkin - mutta en todellakaan myönnä ko. sanaa koskaan googleen kirjoittaneeni. Kun kyseistä konettakaan ei käytä kukaan muu kuin minä, niin ei google kyllä pelkästään käyttäjähistorian perusteella ehdottele.

AYFF:
Näin ihmeellinen on netin maailma. 

sami:
Googlehann noita mainoksia pääasiassa esittää (joukossa on myös muita, itse myytyjä) ja se pyrkii optimoimaan niitä sijainnin yms perusteella. Täällä epsanjassa on jotain paikallisella mongerruksella olevia bannereita..

Jos joukossa on jotain selvästi sopimattomia niin niistä voi ilmoittaa googlelle ja myös vaikka tähän (kun klikkaa banneria ja laitaa tähän sen osoitteen mihin se vie) niin voin myös itse blokata niitä domain-pohjaisesti, mutta se ei ole suositeltavaa

Navigation

Up one level