Parempi webbifoorumisofta?

(1/5) > >>

jhol:
Koska trollien y.m. määrä täällä ylittää sietokykyni eikä niitä pysty suodattamaan, niin kysyn, että oletteko harkinneet parempaa softa-alustaa webbifoorumillenne?

Seuraavia lähinnä kaipaisin, tosin osa ohjaisi toimintaa erilaiseen käyttöön. Useat ovat varmasti eri mieltä.
Säikeyttäminen niin, että näen vain uudet viestit ja pystyn k.o. säikeen "catch up" tai ignoroimaan. Vrt usenet. Tämä ohjaisi tekemään paljon enemmän säikeitä kuin mitä täällä on tapana. Nyt en halua esimerkiksi vaikka "tyhmiä kysymyksiä" jättää lukematta, mutta sen sisällä on kysymyksiä jotka mielelläni jättäisinSuodattimet. Käyttäjien ja ehkäpä jopa sisällön mukaan. Pari sisällöntuottajaa on sellaista jotka voisin hyvällä omalla tunnolla jättää lukematta, ja jopa vastaukset heidän postauksiin. Minua ei myöskään jotkut aiheet aihealueesta riippumatta kiinnosta, tähän toki auttaisi säikeiden määrän lisääminen jonkin verranMuutenkin tämä on erittäin alkeellinen verrattuna vaikka 20 vuotta vanhaan GNUSsiin, että kuvittelisin että parempia onNämä vähentäisi moderoinnin tarvetta - tiukkapipot voisi pistää minut killiin
Niin, ei mulla ole kokemusta tai edes tietoa paremmista, että sinällään tämä nyt on tällaista puskista huutelua.

sami:
On jo valittukin, mutta ihan suoraan out-of-the-box sitä ei voi asentaa, vaan erilaisia muokkauksia pitäisi tehdä. Valitettavasti oma aika ei ole viime aikoina riittänyt uuden softan sisuksien opiskeluun ja homma ei ole edennyt juurikaan..

Koodarit saa laittaa viestiä. Tarvittaessa hommasta voi maksaakin joitakin pesoja 

damixu:
Minusta foorumi pelittää teknisesti hyvin, mikä välillä pätkii ja pykii tuo käyttäjäkunnan viestinnän taso

Mutta leikki leikkinä, tokihan uudistuksia kannattaa välillä tehdä, että saadaan vielä paremmin tämä pienen ilmailupiirin kommunikointi toimimaan vielä sujuvammin.
Ja itse ainakin olen kiitollinen tästä, että minulle ihan ilmainen forum on käytettävissä, jossa saan kuulla kanssalentäjien ja kokeneiden konkareiden mietteitä ja mielipiteitä. Välillä aika änkyrä itsekin olen ollut viesteissäni, josta pahoittelut asianosaisille

Vilpitön kiitos minulta FlightForum.fi:n ylläpitäjille. 

jhol:

Minusta foorumi pelittää teknisesti hyvin, mikä välillä pätkii ja pykii tuo käyttäjäkunnan viestinnän taso

Niin varmaan minustakin - jos en olisi 20 vuotta sitten nähnyt parempaa ...

Vilpitön kiitos minulta FlightForum.fi:n ylläpitäjille. 

Täysin samaa mieltä.

Samille: olen valmis tekemään jotain "pientä", mutta kieltäydyn ottamasta rahaa. Mä teen koodausta päivätyökseni enkä jaksa tehdä työtä työajan ulkopuolella. Jos välttämättä haluat antaa rahaa pistetään se vaikka hyväntekeväisyyteen.

juksii:

On jo valittukin, mutta ihan suoraan out-of-the-box sitä ei voi asentaa, vaan erilaisia muokkauksia pitäisi tehdä.

Sopiiko udella, että mikä on uusi softa? Tää vanha lienee ollut alunperin SMF?

Navigation

Up one level

Next page