FSXn perusteellinen säätöohje

<< < (5/11) > >>

Pade:

Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä, onko full screenissä ja windowed (modissa?) suuria fps/teho eroja? Mietin kun on 2 näyttöä ja jotta voi netissä käydä katsomassa vaikka routefinderiä tai jtn muuta pitää pelien olla ikkunassa. Vsyncin ehkä jätän pois suoraan, koska tuntui vaikealta. Onko sen pois jättämisessä isoa eroa, hyötyä/haittaa?

No sehän riippuu ihan koneesta tuon Fullscreenin ja windowed modin käytön. Itsellä ainakin FS9:ssä fps saattaa tippua jopa 15fps ja FSX olisi varmasti diashowta. Niin ja itselläkin kaksi näyttöä.

Hexteri:

Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä, onko full screenissä ja windowed (modissa?) suuria fps/teho eroja? Mietin kun on 2 näyttöä ja jotta voi netissä käydä katsomassa vaikka routefinderiä tai jtn muuta pitää pelien olla ikkunassa. Vsyncin ehkä jätän pois suoraan, koska tuntui vaikealta. Onko sen pois jättämisessä isoa eroa, hyötyä/haittaa?

Itse olen säätänyt simun täysin Kosta's:n twiikkien mukaisesti ja minulla on full screenissä 4-5 fps enemmän kuin olisi windowed moodissa. En todellakaan tiedä miksi...  Olen tämän routefinder tms. ongelmat ratkaissut suoraan läppärillä.

erese:
Onkos kukaan kokeillut niinkin yksinkertaista tweekkiä -> puhdas fsx.cfg ja ainoastaan himem siihen lisättynä? Aerosofti tuota suositteli, kuulemma liiasta tweekkailusta ei ole kuin harmia 

liukkim:
Tällä Affinity Mask "ohjeella" nousi framet ja hyppiminen väheni: http://www.flightsimworld.com/forums/topic/202278-my-affinity-mask-testing-for-best-usage-of-cpu-cores-hyperthreading/
Average (Av) arvo on pikaisella testillä toimivin.

leppäkeihäs:
Ei toimi ollenkaan Inspectorin "override app settings" tms. eli se että voisi ottaa fsx:tä pois reunanpehmennyksen ja hoitaa sen inspectorin kautta. Vinkkejä?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page