FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
29.05.17, 09:41

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  FTX Global
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27 Reply Print
Author Topic: FTX Global  (Read 68330 times)
Ville Lindgren
Offline Offline

Posts: 1104
Date Registered: 19.06.10

Re: FTX Global
« Reply #400 on: 13.07.16, 14:27 »

Orbxlibs 160708 paketti julkaistu:

Pitäisi korjata migrationin yhteydessä mahdollisesti tulleet tekstuuriongelmat:
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/117671-orbxlibs-160708/

1,3GB kokoinen paketti.
« Last Edit: 13.07.16, 14:32 by Ville Lindgren »
Ville Lindgren
Offline Offline

Posts: 1104
Date Registered: 19.06.10

Re: FTX Global
« Reply #401 on: 14.07.16, 17:30 »

En nyt ole varma oliko jo mainittu täällä mutta.

Orbx Buildings HD niminen paketi olisi tulossa. Ideana että kaikkiin autgen talohin tulisi uudet ja paremmat tekstuurit. Alla linkki haastatteluun missä siitä kerrotaan:
https://www.youtube.com/watch?v=oT-KJC-Ib_I
Tatu Kantomaa
Patu Cantona
Offline Offline

Posts: 8907
Date Registered: 14.02.02

WWW
Re: FTX Global
« Reply #402 on: 14.07.16, 19:24 »

Tässä Orbx buildings jutussa menee vähän termit sekaisin. FSX Terrain ohjeessa puhutaan autogen taloista, jotka ovat niitä pikku hökkeleitä esim. photomaisemassa, ja tietysti kaikissa tekstuureissa, jotka toistuvat simussa samanlaisina uudelleen ja uudelleen. Nämä pilvenpiirtäjät ja kerrostalot, mitä tuossa videolla esitellään, ovat eri asia. Rakennukset pitää aika vaivalloisesti asetella koordinaateilla paikalleen määrittelemällä talon suunta, pituus, leveys ja korkeus. Toki tälleen voi vaikka rakentaa koko kaupungin, mutta aika työläs homma ja taitaa kaikissa taloissa olla myös tasakatto. MS kutsuu näitä taloja nimellä "default building".

No, se mitä siis halusin sanoa oli... että default building tyyppisten tekstuurien parantaminen näyttää hienolta ja FSX käsittelee tekstuureja talon koon mukaan aika järkevästi. Sen sijaan tuo autogen talojen (joita siis eniten simussa näemme) päivittäminen on hankalampi rasti. Tönöt skaalautuvat miten sattuu, ja FSX ihan randomisti heittää jonkun korkeuden talolle ja skaalaa tekstuurin siihen. (Esim. Suomen olosuhteissa voi olla 10m korkea talo, johon FSX heittää 2 kerrosta. Tällä kaavalla ulko-ovi on noin 4m korkea Tongue )
Minusta kaikissa ORBX region lisureissa on jo omat autogen talotekstuurit, jotka kyllä ovat parempia kuin default vastaavat, mutta tässä kohtaa en älyttömiä muutoksia kyllä odota. Toivottavasti tekevät uudet mallit noille taloille (jos se on jotenkin mahdollista). Se saattaisi parantaa hankalaa skaalautumista.

Siis ehdottomasti hyvä juttu tämä, mutta vähän vaikeampi rasti kuin esim. ORBX Trees.  thmbup

'Don't panic'
Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3771
Date Registered: 19.06.07

Re: FTX Global
« Reply #403 on: 28.07.16, 17:21 »

Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3771
Date Registered: 19.06.07

Re: FTX Global
« Reply #404 on: 29.07.16, 17:32 »

OpenLC Usa viimeiset previkkakuvat, julkaisu on lähellä  thmbup

http://www.orbxsystems.com/forum/topic/118440-open-lc-usa-my-final-shots/
Ville Lindgren
Offline Offline

Posts: 1104
Date Registered: 19.06.10

Re: FTX Global
« Reply #405 on: 31.07.16, 10:20 »

OpenLC North America on nyt julkaistu.
Quote
With FTX Global and openLC North America you can now begin to explore the vast and beautiful area of North and Central America, Greenland as well as the Caribbean islands and Hawaii. Make sure to check the photoreal volcanoes of Popocatépetl, Iztaccihauatl, Colima, San Cristobal-Casita, Telica & Momotombo as well in your travels.
https://www.fullterrain.com/product/ftxgolcna
« Last Edit: 31.07.16, 12:25 by Ville Lindgren »
Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3771
Date Registered: 19.06.07

Re: FTX Global
« Reply #406 on: 07.08.16, 17:07 »

Orbx Vector päivitys V1.45 julkaistu http://www.fullterrain.com/support

"Fixed missing roads in western Europe"
Niklas Kivinen
Offline Offline

Posts: 1649
Date Registered: 12.10.06

WWW
Re: FTX Global
« Reply #407 on: 10.08.16, 22:16 »

    ENNK Narvik Airport, Framnes julkaistu  thmbup

    https://www.fullterrain.com/product/ennk
« Last Edit: 11.08.16, 09:22 by Niklas Kivinen »

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Ville Lindgren
Offline Offline

Posts: 1104
Date Registered: 19.06.10

Re: FTX Global
« Reply #408 on: 15.08.16, 09:39 »

Islanti demo on tullut takaisin päivitettynä:
https://fullterrain.com/product/icelanddemo
Niklas Kivinen
Offline Offline

Posts: 1649
Date Registered: 12.10.06

WWW
Re: FTX Global
« Reply #409 on: 22.08.16, 07:12 »

  Dubrovnik Airport LDDU julkaistu

  https://www.fullterrain.com/product/lddu

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3771
Date Registered: 19.06.07

Re: FTX Global
« Reply #410 on: 24.08.16, 22:21 »

Pertti Lode
Offline Offline

Posts: 2349
Date Registered: 12.01.03

Re: FTX Global
« Reply #411 on: 29.08.16, 07:59 »

Tulee ajateltua kaiken näköstä tämän simun ympärillä, riittäisikö 10,000$ jos ostaisi kaikki ORBX tuotteet ja pyörisiko kone vielä niitten asennuksen jälkeen?
Mikko Westerlund
Offline Offline

Posts: 904
Date Registered: 18.09.01

Re: FTX Global
« Reply #412 on: 29.08.16, 19:10 »

Tuotteita on vähän toista sataa ja hinnat liikkuvat siinä 30 euron nurkilla. Muutama tuote kustantaa sen satasen, joten loppusumma liikkuisi varmaan neljän tonnin hujakoilla... tähänkin harrastukseen menee ne kuuluisat kaikki rahat... Smiley

Asus P8Z68 Deluxe, Intel i7 2600K 3,4Ghz, 16Gb 1600MHz, Asus ENGTX560 DCII TOP/2DI/1GD5, 21" BenQ, Win7@SSD, FSX, P3DV2, P3DV3
Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3771
Date Registered: 19.06.07

Re: FTX Global
« Reply #413 on: 30.08.16, 14:20 »

En edes halua tietää miten paljon tähän harrastukseen on mennyt rahaa  Grin
Juhani Pelli
Offline Offline

Posts: 282
Date Registered: 10.02.09

Re: FTX Global
« Reply #414 on: 30.08.16, 14:59 »

En edes halua tietää miten paljon tähän harrastukseen on mennyt rahaa  Grin

Juu....jos mamma tietäis..
Pekka Holopainen
Offline Offline

Posts: 5214
Date Registered: 14.12.05

Re: FTX Global
« Reply #415 on: 31.08.16, 08:03 »

Aloitin harrastuksen 2005 FS9:llä. Sitä kesti vuosia enkä muistaakseni laittanut rahaa kuin pariin payware-softaan. FS2004:lle oli valtavan hyvä freewaremaisema-tarjonta ympäri maapallon ja Suomeenkin yksi parhaista ellei paras - samoin koneista yms.

FSX:n mukana lisureille tuli mahdollisesksi lisäominaisuuksia, ja valitettavasti läheskään kaikki freeware-tekijät eivät päässeet enää sille tasolle, jonka FSX tarjosi. Nälkä kasvaa syödessä - sanotaan. Oli ihan pakko saada tietyt payware-osat. Hintaa en ole laskenut, mutta tonneissa lienee. Niin... ja viimeksi mamma (eukko) saa tästä tietää yhtään mitään.  Grin

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Ville Lindgren
Offline Offline

Posts: 1104
Date Registered: 19.06.10

Re: FTX Global
« Reply #416 on: 09.09.16, 12:18 »

Orbxlibs 160906 julkaistu

Quote
The version contains many new library objects and will be required for Germany North.
Niklas Kivinen
Offline Offline

Posts: 1649
Date Registered: 12.10.06

WWW
Re: FTX Global
« Reply #417 on: 09.09.16, 20:47 »

  FTX EU Germany North julkaisu pian

  https://www.fullterrain.com/product/gen

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Ville Lindgren
Offline Offline

Posts: 1104
Date Registered: 19.06.10

Re: FTX Global
« Reply #418 on: 12.09.16, 21:43 »

Ville Lindgren
Offline Offline

Posts: 1104
Date Registered: 19.06.10

Re: FTX Global
« Reply #419 on: 19.09.16, 10:16 »

Osaako joku sanoa, että jos ostan FTX Norway paketin, ja käytän suomessa finlandX:ää ja kaikkia muita ilmasia juttuja, eli maastotekstuurit ovat lähes oletukset suomessa ja täysin oletukset muualla, niin näenkö norjan ja muiden maiden maarajalla selkeän rajan jossa maatekstuurit vaihtuvat, vai onko muutos sulava ja huomaamaton?
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1