FTX Global

<< < (81/85) > >>

dc10-30:
Orbxlibs 160708 paketti julkaistu:

Pitäisi korjata migrationin yhteydessä mahdollisesti tulleet tekstuuriongelmat:
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/117671-orbxlibs-160708/

1,3GB kokoinen paketti.

dc10-30:
En nyt ole varma oliko jo mainittu täällä mutta.

Orbx Buildings HD niminen paketi olisi tulossa. Ideana että kaikkiin autgen talohin tulisi uudet ja paremmat tekstuurit. Alla linkki haastatteluun missä siitä kerrotaan:
https://www.youtube.com/watch?v=oT-KJC-Ib_I

Tatu:
Tässä Orbx buildings jutussa menee vähän termit sekaisin. FSX Terrain ohjeessa puhutaan autogen taloista, jotka ovat niitä pikku hökkeleitä esim. photomaisemassa, ja tietysti kaikissa tekstuureissa, jotka toistuvat simussa samanlaisina uudelleen ja uudelleen. Nämä pilvenpiirtäjät ja kerrostalot, mitä tuossa videolla esitellään, ovat eri asia. Rakennukset pitää aika vaivalloisesti asetella koordinaateilla paikalleen määrittelemällä talon suunta, pituus, leveys ja korkeus. Toki tälleen voi vaikka rakentaa koko kaupungin, mutta aika työläs homma ja taitaa kaikissa taloissa olla myös tasakatto. MS kutsuu näitä taloja nimellä "default building".

No, se mitä siis halusin sanoa oli... että default building tyyppisten tekstuurien parantaminen näyttää hienolta ja FSX käsittelee tekstuureja talon koon mukaan aika järkevästi. Sen sijaan tuo autogen talojen (joita siis eniten simussa näemme) päivittäminen on hankalampi rasti. Tönöt skaalautuvat miten sattuu, ja FSX ihan randomisti heittää jonkun korkeuden talolle ja skaalaa tekstuurin siihen. (Esim. Suomen olosuhteissa voi olla 10m korkea talo, johon FSX heittää 2 kerrosta. Tällä kaavalla ulko-ovi on noin 4m korkea )
Minusta kaikissa ORBX region lisureissa on jo omat autogen talotekstuurit, jotka kyllä ovat parempia kuin default vastaavat, mutta tässä kohtaa en älyttömiä muutoksia kyllä odota. Toivottavasti tekevät uudet mallit noille taloille (jos se on jotenkin mahdollista). Se saattaisi parantaa hankalaa skaalautumista.

Siis ehdottomasti hyvä juttu tämä, mutta vähän vaikeampi rasti kuin esim. ORBX Trees. 

erese:
Tulevasta LDDU Dubrovnikista hieman kuvia 

http://www.orbxsystems.com/forum/topic/115559-the-adriatic-jewel-introducing-lddu-dubrovnik/

http://www.orbxsystems.com/forum/topic/118389-lddu-dubrovnik-preview-ii-night-lighting-and-more-airport-shots/

erese:
OpenLC Usa viimeiset previkkakuvat, julkaisu on lähellä 

http://www.orbxsystems.com/forum/topic/118440-open-lc-usa-my-final-shots/

Navigation

Up one level

Next page

Previous page