FTX Global

<< < (93/98) > >>

dc10-30:
Uudet kirjastot julkaistu:
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/127633-orbxlibs-161201/#comment-1137079

Olenko ainoa jonka mielestä tuo orbx foorumi on hieman kaaottinen, asioita kysytään joskus ihan missä sattuu tai jopa useammassa paikkaa samaan aikaan. Joku kitisee kun ei saa vastausta, mutta kun kysymys on ihan väärässä paikkaa, niin ei ihme. Tai kuinka lentokone ongelma liittyy lentokenttiin tai full region paketteihin, taikka global base kysymys. Samasta asiasta voi olla 10 ketjua peräkkäin kun kukaan ei jaksa lukea jo tehtyjä samanlaisia ketjuja, ja sitten saman aiheen ongelmat on usein siroteltu ympäri foorumia kun kukaan ei välitä siitä onko se oikea paikka vai ei, vaan tärkeintä on sen oman ketjun korostaminen.

tapioe:
Olen samaa mieltä. Mielestäni myös koko orbxsystemin uudistus on tuonut sekavuutta. Ennen oli jotenkin toimivampaa kaikki. Nyt on ollut hitautta latauksissa ym epäselvyyttä. Olisivat vaan pysyneet Flightsimstoren  kanssa kompuksessa. Haukkasivatkohan liian suuren palan itselleen?

dc10-30:
He itse myönsivät että eivät odottaneet niin suuria latausmääriä kun mitä sitten tapahtui. Eli systeemi on alimitoitettu. Tästä syystä myös manuaalilatausten määrä rajoitettiin viiteen per päivä koskien ostoksia jotka tehty ennen 1.11.

tokare:
Quote

Joku jos tahtoo niin voi kysellä Soneralta noista, mutta en takaa IP osotteiden tai minkään muunkaan tiedon paikkansapitävyyttä. Eli 100% omalla vastuulla pitää kysellä.

netstat -an komenolla voi tarkastella lisää, mutta ilmeisesti nuo tulevat jostakin Amazonin pilvestä niin IP-osoitteita on useita. Kokeilin Orbx:n centralin kautta, mutta ei täsmännyt noihin osoitteisiin ainakaan tämän latauskerran yhteydessä. Kannattaa kenties tivata enemmän tietoa ORBXltä ja sitten tehdä tiketti Soneralle, jos homma ei ole jo selvinnyt.

Ideana kyllä tykkään tästä FTX Centralista kovastikin, mutta toteus vain toistaiseksi surkeahko Lisäksi heidän pitäisi siirtyä jonkinlaiseen tiketöintisysteemiin (esim. PMDG, en kyllä ikinä käyttänyt, joten en tiedä miten ihan käytännössä toimii), koska yleensä porukat ostaneet usealla sadalla eurolla tuolta niin eihän se tuki voi olla jotain forumeiden selaamisen varassa, jos oikeasti halutaan toimia ammattimaisesti. Sehän johtaa juuri tuollaiseen kaaokseen, kun ihmiset yrittävät huutaa omaan ongelmaansa vastauksen. Toi ei vaan tule toimimaan noin mikäli haluavat jonkinlaista asiakastyytyväisyyttä.

teoqqi:
Joo, olihan se aika kaaottista kyllä, sitä ei käy kieltäminen. Jonkinlainen tikettijärjestelmä olisi kyllä paikallaan, mielummin sitä odottaisi muutaman päivän tarvittaessa ja saisi apua juuri omaan ongelmaan.
Mutta onneksi saatiin tämä "License Checking" - ongelma ratkaistua. Nyt taitaa kaikilla joilla ongelmia oli niin olla ORBX tuotteet ladattuna ja asennettuna.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page