FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.11.19, 21:56

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Sceneryn lataamisongelma?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Sceneryn lataamisongelma?  (Read 544 times)
Esa Sairio

Date Registered: 14.10.01

Sceneryn lataamisongelma?
« on: 27.10.19, 15:09 »

Pitkästä aikaa törmäsin ongelmaan photosceneryjä ladattaessa, vaikak olen niitä lataillut vuosien mittaan todella paljon.

Kokeilin ladata Monte Negron photosceneryä oheisilta sivuilta. Valitsin menetelmäksi Google Driven, jotat saisin ladattua mahdollisimman nopeasti tuon  16 Gigan sceneryn. Google driveen kyllä tulee tuon maiseman75 tiedostoa näkyviin (yksitellen) mutta kun valitsen ne kaikki ja painan Lataa, niin jonkun ajan kuluttua koneellani valmiiden latausten kansiossa on vain kahdeksan filua, kun pitäisi olla 75 kpl.

Nuo 8 filua kyllä purettuna ja asennettuna toimivat p3d4-simussa, mutta kattavat tietenkin vain 8 pientä palasta Monte Negron maisemasta sielä täältä.

http://ftxdes.blogspot.com/

Miten saisin kerralla koko sceneryn?

i7 6700K 4,4GHz/ 16GB/ AsusGeForceGTX 1060 6Gt/ WIN7/3 x SSD/ Sony 43" 4k-TV/vahv 2x20W/ 2xJPW Mini, Hifi 55/2 sub. PHOTOSCENERIES: ESPOO,RAAHE,VANTAA, HELSINKI,PORVOO,OULU,TURKU, JYVÄSKYLÄ,KUOPIO,HYVINKÄÄ-TUUSULA,LAHTI, VAASA,NURMIJÄRVI,KOKKOLA, ITÄ-HELSINKI-JÄRVENPÄÄ-KERAVA, RIIHIMÄKI, KUUSAMO, KILPISJÄRVI,PYHÄ-LUOSTO,KITTILÄ,IVALO-SAARISELKÄ,KIRKKONUMMI-NUMMELA
Mikko Westerlund

Date Registered: 18.09.01

Re: Sceneryn lataamisongelma?
« Reply #1 on: 27.10.19, 22:09 »

Voi olla että sivustolla on latausrajoitus jotta kukaan ei pääse tukkimaan heidän koko kaistaansa kerralla. Jos noita kahdeksan tulee kerralla, nii n eipä niitä montaa kertaa tarvitse laittaa erikseen tulemaan.

Asus P8Z68 Deluxe, Intel i7 2600K 3,4Ghz, 16Gb 1600MHz, GeForce GTX 960 4Gb, 21" BenQ, Win7@SSD, P3DV4@SSD
Esa Sairio

« Reply #2 on: 28.10.19, 07:41 »

Voi olla että sivustolla on latausrajoitus jotta kukaan ei pääse tukkimaan heidän koko kaistaansa kerralla. Jos noita kahdeksan tulee kerralla, nii n eipä niitä montaa kertaa tarvitse laittaa erikseen tulemaan.
Kokeillaan kahdeksaa kerralla.

i7 6700K 4,4GHz/ 16GB/ AsusGeForceGTX 1060 6Gt/ WIN7/3 x SSD/ Sony 43" 4k-TV/vahv 2x20W/ 2xJPW Mini, Hifi 55/2 sub. PHOTOSCENERIES: ESPOO,RAAHE,VANTAA, HELSINKI,PORVOO,OULU,TURKU, JYVÄSKYLÄ,KUOPIO,HYVINKÄÄ-TUUSULA,LAHTI, VAASA,NURMIJÄRVI,KOKKOLA, ITÄ-HELSINKI-JÄRVENPÄÄ-KERAVA, RIIHIMÄKI, KUUSAMO, KILPISJÄRVI,PYHÄ-LUOSTO,KITTILÄ,IVALO-SAARISELKÄ,KIRKKONUMMI-NUMMELA
Esa Sairio

« Reply #3 on: 28.10.19, 11:06 »

Ei onnistu pienissä osissakaan.

Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #4 on: 29.10.19, 08:08 »

Ei onnistu pienissä osissakaan.

Kyllä se tänään onnistuu ainakin mulla, eilen en päässyt edes lataus sivulle
Kokeilin austraaliaa ja ottaa ainakin tunnin imuroida mulla.
Älä anna periks, kyllä se siitä
Esa Sairio

« Reply #5 on: 29.10.19, 09:36 »

Kyllä se tänään onnistuu ainakin mulla, eilen en päässyt edes lataus sivulle
Kokeilin austraaliaa ja ottaa ainakin tunnin imuroida mulla.
Älä anna periks, kyllä se siitä
Olitkohan oikealla sivustolal? Ei siellä ole Australiaa. Lähin samantapainen sana on Austria, joka on siis Itävalta. Sen voi ladata vaan, jos kysyy tekijältä latauslinkin, kuten itse olen tehnyt.

Pertti Lode

Date Registered: 12.01.03

« Reply #6 on: 29.10.19, 11:25 »

Etkö nähnyt tätä linkkiä siinä FTX Des sivulla?

https://www.avsim.com/forums/topic/467933-freemesh-x-global-10-release-announcement/

rullaa tätä alaspäin niin kyllä löytyy Austraalia ja kaikki muutkin siihen kuuluvat
Esa Sairio

« Reply #7 on: 29.10.19, 12:39 »

Etkö nähnyt tätä linkkiä siinä FTX Des sivulla?

https://www.avsim.com/forums/topic/467933-freemesh-x-global-10-release-announcement/

rullaa tätä alaspäin niin kyllä löytyy Austraalia ja kaikki muutkin siihen kuuluvat
Nyt olet kai käsittänyt väärin. En tarkoita FreeMeshiä, jonka minulla on koko maailman osalta ollut asennettuna jo vuosia plus Eurooppaan tarkemmat, osin kaupalliset meshit.

Kyseessä on Monte Negron photosceneryn lataaminen ja asennus ja se ei toimi minulla kuin pieneltä osin.

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1