Aerosoft Airbus A318/A319

<< < (73/159) > >>

Miika91:
Hei arvoisat foorumin jäsenet, olen nyt tapellut ja etsinyt tietoa ongelmaani jo montaviikkoa. Eli ongelmani on se että kun kaikki valmistelut ja tarkistuslistat käyti käynnistyksen alkuun asti mutta se itse ongelmana on nyt se että kun FlightPlaniin tulee tietenkin aina tietty lentopinta missä lennetään. Esimerkiksi jos lentopinta on FL300 niin kuinka saan sen siitä korkeuden säätönäppäimestä laitettua? eli säädettyä sen oikean pinnan ennenkuin voin nousta! Anteeksi sekainen selitys mutta toivon että jollai olisi siihen vastaus olemassa. Kiitos etukäteen jo paljon teille.

Yst.terv. Miika

AxuMies99:
Hiiren rullalla saa säädettyä kaikkia niitä väännettäviä nuppeja.

Luna

AxuMies99:
En ole varma mutta olen joskus kai kuullut että FMS:sän saisi älypuhelimeen. Onko tämä totta?

Miika91:
Hei kiitos vastauksestasi! asia on ratkennut vihdoin... olisi pitänyt tulla täältä heti kysymään! hyvää vkl kaikille!

-Miika

liukkim:

En ole varma mutta olen joskus kai kuullut että FMS:sän saisi älypuhelimeen. Onko tämä totta?

Avaat AirbusX Connectin ja katsot sieltä alakulmasta osoitteen jonka syötät sitten osoitteeksi, mutta taitaa toimia vain lähiverkossa. (?)

Navigation

Up one level

Next page

Previous page