Aerosoft Airbus A318/A319

<< < (81/159) > >>

Lauri FIN918:
Quote

cl thrustin saan päälle vasta kun käytän togalta kaasut nollissa muuten alkaa ylinopeuskellot soimaan vaikka koneenkin throttlet on cl asennossa

Ootko alottanut lennon normaalisti, etkä esim default lennolla ilmaan suoraan? Mitä FMA:lla lulkee? Descendin se laskee ihan hyvin. Toi 6000ft vaikuttais ohjelmointivirheeltä MCDU:ssa tai jostain ALT Ristrictionista. Vaappumisesta en tiedä. Kenties et oo tottunu tähän FBW systeemiin ja sen automatiikkaan?

flykarppa:
Semmonen pitänyt tiedustella kun tuntuu että ilmabussi on laiska kiihtymään lähdöissä, esim CI20 ja FLEX50, ei meinaa kiitotiet riittää.. Sami Puro varmaan osaisi auttaa . meinaan jos on kokeillut tätä simua eli miten mallinnus on onnistunut..
jari

jarkkok:
Mulla oli vanhalla koneella sama ongelma, bussi hyppi ja pomppi descentissä. Uudella koneella ei ole ollut mitään ongelmaa.

Starchild:
Quote

Semmonen pitänyt tiedustella kun tuntuu että ilmabussi on laiska kiihtymään lähdöissä, esim CI20 ja FLEX50, ei meinaa kiitotiet riittää..

Millä laipalla lähdet ilmaan? Ja millä on tehonvähennykset laskettu? Aerosoftihan mittaa raskaana ja isolla laipalla varsin mallikaasti baanaa, reilusti enemmän kuin oikea Airbus...

flykarppa:
Quote

Millä laipalla lähdet ilmaan? Ja millä on tehonvähennykset laskettu? Aerosoftihan mittaa raskaana ja isolla laipalla varsin mallikaasti baanaa, reilusti enemmän kuin oikea Airbus...

Useimmiten flaps2, ja elev/OATsta riippuen flex35-50, ei millään erityisesti laskettu..
jari

Navigation

Up one level

Next page

Previous page