Aerosoft Airbus A318/A319

<< < (85/159) > >>

flykarppa:
Quote

TOPCAT:illa laskettuna Ouluun 63,0t A320:lla (Aerosoftillahan ei A319:ia vielä ole), 140 matkustajaa, 2800kg laukkuja ja polttoainetta 6000kg. +25 OAT ja kiitotiensuuntaisella tuulella paineilla 1001 tarjoaa 400m marginilla (packs off) laippakakkosella flex +62°C ja nopeudet V1: 137, VR: 137 ja V2: 140. Packs on vastaavat marginit saadaan flex +58°C. Flex 35:lla TOPCAT laskee 1043m marginit, joka omassa testissä (testissä flex +62°C sekä +58°C vastasi suurinpiirtein TOPCAT:in antamia metrejä) riittää vallan mainiosti lentoonlähtöön. Laskennallisesti (en testannut enää näitä simussa) vielä 73,5t koneella on edelleen 400m marginit flex +40°C:lla. Vasta MTOM:lla TOGA antaa enää 300m marginit.

Vikaa lähtisin siis etsimään tällä kertaa jostain muualta kuin tehonvähennysasteista. Muistathan varmasti laittaa trimmin oikeaan asentoon, siirtää tehot ripeähkösti flex-detentiin yms?

On se kummaa.. klik-klik ja hups flex-detentti päällä ja näyttää oikean flexin.. trimmi on sama kuin loadmanagerissa ja myös kompuutterissa.. ei yummarra... no kattelen huomenna kun pääsen reisusta pois ja koneelle mutta kiitos "väännöstä"
jari

jarkkok:
Hotfix 18C julkaistu, http://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/73700-hotfix-018c-corrected-wrong-file-versions-and-additional-fixes/

aarnjer:
ja kyllähän nuo bussit lähtee ilmaan flap 3 asetuksilla harvemmin käytetty mutta paikkansa pitävä onko sitten vedenpitävä.

MrMissedApproach:
Multi Crew Extendedille julkaistu!

Aleh:
 Minkäslaisilla joystick-asetuksilla herrat lentää?

Mulla on käytössä MS forcefeedback II ja aika herkästihän tuota tulee yliohjattua. Tietysti se vaikuttaa ettei tuo tikku toimi ihan samoin kun oikea bussin joikkari.

Ja vielä ihan mielenkiinnosta kysyn lennättekö vasemmalla pallilla myös vasemmalla kädellä niinkuin oikeassa koneessa (riippumatta oletko oikea- vaiko vasenkätinen) vai lennätkö aina sillä "tarkemmalla" kädellä?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page