Aerosoft Airbus A318/A319

<< < (89/159) > >>

zetair:

Mikä? Ja juu, ei ole busseista muu kuin A320.

Tuossa lista koneista:

http://www.flightsimsoft.com/topcat/?p=types

Siis trimmiarvo? Enpä ostakkaan tuota, koska siitä ei ole mitään hyötyä Airbusseilla operoitaessa. Eikä antanut tuo linkkikään mitään uutta busseista, siis trimmiarvoista.... Mitäs sitten seuraavaksi :-[n

E: Tarkennan. En tiedä mihin trimmiarvo (jos sen jostain saa) syötetään Wilcon busseille. Bojossahan se vain asetetaan pedestal-paneelissa olevaan trimmimittariin joka on näkyvissä. Busseissa en löydä sitä mistään... Edes FMGC:ltä.

Edit: Siis laippa-arvon perään.... Kuten aiemmin mainitsit

Miksu:

Kyllä se mulle on näyttänyt eri lukemia... koneesta ja painoista toki riippuen. Tuo toinen on taas joka kerta painanut tuon 1.0, tiedä sitten kumpi on "oikeampi"...

Noh, saattaa vaikuttaa siihen että yleensä heitän aina tuonne vasempaan reunaan sen sliderin, tulee vihretä ja UP1.0.  Sitte tietty välillä se heittää siihen jotain muuta kuin UP1.0 mutta yleensä menty vajailla painoilla (Simbrief heittää massat) niin tuollaista tullut.

Pe7e:

Siis trimmiarvo? Enpä ostakkaan tuota, koska siitä ei ole mitään hyötyä Airbusseilla operoitaessa. Eikä antanut tuo linkkikään mitään uutta busseista, siis trimmiarvoista.... Mitäs sitten seuraavaksi :-[n

E: Tarkennan. En tiedä mihin trimmiarvo (jos sen jostain saa) syötetään Wilcon busseille. Bojossahan se vain asetetaan pedestal-paneelissa olevaan trimmimittariin joka on näkyvissä. Busseissa en löydä sitä mistään... Edes FMGC:ltä.

Se trimmiarvo syötetään tähän:

AS:n bussissa perämies osaa pyörittää sen omatoimisesti oikeaan (syötettyyn) arvoon, mutta Wilcossa kun täytyy kai itse hoitaa sekin, niin kaasuvipujen vieressä olevalla rullalla sitä säädetään.

Miksu:
Ja kyllä ABXssä sen voi itekki heitellä. Ite varmaan 2-3 kertaa käyttänyt koko CO-pilot toimintoa. Onhan se ihan kiva, mutta jotenkin ollut näppärämpää heitellä napiskat ite oikeisiin asentoihin. Ainoa missä sitä kaipaa on V1 ja VR-huutelut.

zetair:
Kiitti Petri! Hatusta nuo täytynee sitten vetää...

Edit: Vähäisestä (2-lentoa) en nyt muista, mutta saattoihan se Wilco laskea tuon itsekkin? Ko. kohtaan olen vain laittanut /1, Eli 1- laipoilla ilmaan...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page