IVAO ongelmia

(1/14) > >>

Milkki:
Pahoittelut alkuun jos jostain nyt aihe tähän löytyi. Etsinyt tietoa ja ratkaisuja 1,5h eikä nyt mitään irti saatu. Pari ongelmaa, joihin tarvitsen apua. 

Ongelma 1:   Eli ilmeisesti jos haluaa ivaossa lennellä, pitää kirjautua sisään:  http://fi.forum.ivao.aero/index.php   Tuonne en pysty kirjautumaan tunnuksillani, koska sanoo että: ''Password security has recently been upgraded. Please enter your password again.''  Mää syötin sen salasanan, ja haluut et syötän salasanan?  No, syötän salasanan, ja sama teksti tulee esille. Kaikki ivaoon rekisteröitymisen yhteydessä saadut salasanat ja käyttäjät kokeiltu. Ei mitään.

Ongelma 2:   Ilmeisesti tuon teamspeakin pitäisi avautua kun ivaon avaa. Mulla ei aukea. Voisiko johtua siitä etten pääse kirjautumaan?

Extra kysymys:  Tarvitaanko lentäjälle muita ohjelmia kuin teamspeak 2 ja IvAp ?

Pahoittelut mahdollisesta turhautumisesta.

Milkki:
Ps. Älkää kiitos heti linkatko sitä ivaon lentäjän käsikirjaa, koska luettu läpi enkä vain tahdo saada päähäni mitään hyödyllistä. Blondi kun olen     

AxuMies99:
Eli kun ivaoon haluaa lentämään kirjaudutaan sisään IvApin kautta. Teamspeak avautuu automaattisesti kun kirjaudut IVAOon. se näkyy tehrtäväpalkin oikealla puolella. eli sillä puolella jossa kellokin näkyy. Lentäjä tarvitsee vain IvApin ja teamspeakin että voi lentää IVAOssa. Jos jokin asia jäi epä selväksi niin kysy ihmeessä

teuro:
IVAO:n on siis kaksi eri salasanaa pidempi on tuonne ivao.aero sivustolle ja se lyhyempi on tuota ivap ohjelmaa varten. Voit toki kokeilla generoida itsellesi uudet salasanat, jolloin ongelma saattaisi ratketa. Varmista nyt vielä kuitenkin oma tunnuksesi, että se on varmasti oikein.

Milkki:
Joo nyt kirjautuminen onnistui. Ongelma oli siinä, että luulin, että tuo sama salasana ja tunnus käyvät tuonne sivustolle, minne linkin laitoin. Ilmeisesti se ei käy sinne, mutta IvApiin kävi. Joten ongelma ratkaistu, jos sellaista edes oli. Blondin sähellyksiä,  vaihteeksi.    

Saako tuota salasanaa muutettua?  Mietin että se on hieman vaikeaa muistaa tuommoinen ''ljlkjs7g8gfd''  kaltainen salasana. Vai haetteko sen sähköpostista aina, tai muualta?

Mulla btw ei aukee toi teamspeak automaattisesti     Tai sitten en huomannut. No nyt jotenkin kuitenkin pelittää. Huomenna lentelemään

Kiitokset!  

Navigation

Up one level

Next page