En lupaa mitään....

<< < (25/52) > >>

mato zxc:
Tätä scenua kyllä odotellaan maailman tappiin asti! Loistavaa jälkeä Tatu!

pho201:
Tatu, milloin Rovaniemelle tulee kevät? Täällä ei ole ollut lunta kohta kuukauteen (juuri muualla kuin koneella kasatuissa kinoksissa), vaikka olemme mekin sentään "susirajan" pohjoispuolella. 

Todella hyvännäköistä jälkeä!

Pekka

Tatu:
Kevät on tullut, mutta lunta on vielä. Isoimmat lumikasat sulaavat kai toukokuussa pois.

Jaa että teille kelpaisi tuollaiset kinokset. Itse en ihan ole vielä vakuuttunut. Pahuksen lunta pitäisi olla joka paikassa. Mulla oli yksi idea vielä, pitää testata toimiiko se paremmin.

Kesä pitäisi olla ok, päivitin asfalttitekstuurin, se näyttää hyvältä läheltäkin.

erese:

Kevät on tullut, mutta lunta on vielä. Isoimmat lumikasat sulaavat kai toukokuussa pois.

Jaa että teille kelpaisi tuollaiset kinokset. Itse en ihan ole vielä vakuuttunut. Pahuksen lunta pitäisi olla joka paikassa. Mulla oli yksi idea vielä, pitää testata toimiiko se paremmin.

Kesä pitäisi olla ok, päivitin asfalttitekstuurin, se näyttää hyvältä läheltäkin.

Uutta kuvakaappausta odotellessa siis  No kyllähän tuo kelpaisi jo  Tälle tulee paljon käyttöä kunhan saa sen käyttöön 

Tatu:
Osimoilleen näin... Tekstuurit ei oikein tiletä vielä  pitää niitä hinkata, mutta idea toimii.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page