En lupaa mitään....

<< < (37/52) > >>

Teemuxs:

Ehdin ladat maiseman ajoissa, mutta kerkisin asentaa sen vasta tänään. Täytyy sanoa Tatulle, että oletpa hienon maiseman väsännyt!

Minulla on simussa MAIW:in AI-liikenne kokonaisuudessaan ja näyttää hieman hassulta, kun Hornetit miehittävät miltei kaikki siviilipaikat. Oletko Tatu aikonut tehdä afcad:iin myös militaaripuolelle MIL_COMBAT-parkkipaikat, jotta saadaan nuo sotavehkeet omille paikoilleen? Voin toki editoidan ne sinne itsekin, mutta en tiedä tarkoin oikeaa sijaintia. Niissä halleissako ne normaalisti sijaitsevat? Ulkona lienevät parkissa niiden vaaleiden suorakulmioiden päällä? Google Earthissä ei ole tarpeeksi tarkkaa kuvaa enkä ole muualta vielä ehtinyt etsiä.

Pekka

Kansalaisen karttapaikan ilmakuvat kandee vilkasta

Dreamliner:
Pitää vain sanoa että tämä on aivan mahtava... 

Lauri FIN918:
Mulla jostain syystä ilman photaria puita kiitotiellä :/. Vectorista on täppä otettu pois, ettei ole field elevation ongelma myöskään.

Saikksa:
Multa puuttuu puut, muuten upea scenery  ! Onko puita mahdollista saada jostain?

Tatu:

Keskustan autogenin LOD taitaa olla määrittämätön tai ainakin liian suuri, ja onko tiheyttä määritelty (eli autogen sliderillä saisi säädettyä määrää?)

Testiksi lensin A319 EFHK-EFRO ja lähestyessä huomasin että keskustan rakennukset tuntuvat näkyvän aivan liian kaukaa verrattuna muuhun autogeniin, syö varmaan tehoja hieman.

Nuo ovat käsin tehdyt ja on LODit mukana. Näkyvät siksi kauempaa kun eivät ole varsinaisesti autogen taloja. Voinhan minä koittaa lisätä sellaisen LODin, jolla tönöt häviää aiemmin näkyvistä, mutta ei se tule FPS lukuja muuttamaan juuri mihinkään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page