FSNordic Fighter Squadron

(1/1)

Lonkka:
Tuolla joku kyseli VATSIM,IVAO,ym.. hiipumista niin laitoin tän:

"Vähän sama homma kuin meillä FSNordic Fighter Squadronissa...loistavaa laivuetoimintaa hyvinkin pitkään!Sitten tulee väsymys,tulee uusia simuja,elämäntilanteet ym...itse olen ollut myös "syyllinen" laivuetouhun hiipumiseen!

Tosin järjettömän hyvät muistot kaikista laivuetovereista ja kähinöistä jäi...eikä FSNS:ää tarvitse henkiin herättää,se lepää ja odottaa uusia haasteita!

Vähän kuvia:

http://nappula.1g.fi/kuvat/IL2+Sturmovik+Forgotten+Battles(Realistic+WWII+online+simulator)/

Siirretään jos ei tähän kuulu..."

SALUTE!!!

Harri

sIm:
Pakko vastata tähän. Paljon löytyy hyviä muistoja FSNS squadista, vaikken kovin aktiivisesti kerennyt mukana olemaan. Mielessä on mm. random treenisessot jossa harjoiteltiin vihulainen perässä yms. Pitkään poissaolevana, ja uudelleen simuharrastuksen löytäneenä tosin toivon että vanhat ja miksei uudetkin tämän foorumin sotasimuilijat löytäisivät toisensa ja löisivät "hynttyyt" yhteen uusien simujen kanssa kuten cliffs of dover, DCS yms.

Viis-seiska kiittää ja kuittaa!

LekaP:
Cliffs of Dover kannattaa suosiolla skipata. Mutta eikös Battle of Stalingrad ilmesty ensi keväänä (vai oliko jopa aikaisemmin). Jospa silloin ruvettaisiin pudottamaan itäkoneita oikein urakalla... 

Axu:
Moro! Mielettömän vaikea uskoa, että siitä alkaa kohta olla oikeasti 10 vuotta, kun hakattiin joikkaria linjat punasena. Olen itse aina välillä lennellyt illua, mutta jos tulee jotain pelailtua, niin sitten DCS:n Ka-50 taikka saman puljun A-10:tä. Joku aika sitte kävin ostamassa tuon 1946 paketin ja ajattelin nyt sopivasti sairasloman pyhittää illun opettelulle ja sitten kun saan botteja rei´itettyä tarpeeksi, käyn kokeilemassa onlinessä. Saadaanko me joskus kenties jonkinlainen FSNS jälleentapaaminen jollakin servulla?

Siistiä, että jengi vielä haikailee nuita vanhoja sessioita. Melkein tuli tippa linssiin, kun katsoi läpi nuo Harrin vanhat kuvat joskus 8 vuoden takaa .

FSNS_Axu

Lonkka:
Mikään ei ole mahdotonta,duunia ja tahtoa se vaatii...

MT

Navigation

Up one level