Söker ett par svenska flygplatser till FSX

(1/1)

stu7708:
Hej allesammans

Håller på att planera en rutt i norra Sverige och Finland för en on-line session med ett engelskt forum där jag är medlem och söker därför scenery för ett par svenska flygplatser.

Har letat på AVSIM, Fligthsim.no, RB Design, här på FSNordic och diverse andra ställen och saknar nu minst två av 9 flygplatser till rutten (De tre finska dock bara i FS9 versioner som jag hoppas ska funka i FSX, därav minst 2 ).

Framför allt skulle Storuman (ESUD) vara mycket intressant eftersom vi ska starta där, och den saknar parkeringsplatser i sitt standard utförande, vilket brukar leda till att alla utom den som funkar som Host startar i luften...

Även nästa stopp på rutten, Gargnäs (ESUG) saknar jag i listan, men den är mindre viktig eftersom det tycks vara ett mindre gräsfält, och vi bara ska göra en Touch & Go där.

Om nån är intresserad av rutten i övrigt och vill testflyga den ser den ut så här.

ESUD - Storuman
ESUG - Gargnäs
ESNX - Arvidsjaur (Hittad på RB Design)
ESPE - Vidsel (Hittad på RB Design)
ESUV - Älvsbyn (Hittad på RB Design)
ESPA - Luleå Kallax (Hittad på RB Design)
EFKE - Kemi - Tornio (Hittad här på FS Nordic)
EFRU - Ranua (Hittad här på FS Nordic)
EFRO - Rovaniemi (Hittad här på FS Nordic)

Kan även tillägga att jag är ute i väldigt god tid, tanken är att jag ska ta med mina vänner från Australien och England på en flygning för att hälsa på Jultomten i Rovaniemi strax före jul

Tacksam för alla svar.

Mvh
Mikael Stockfors

Navigation

Up one level