Kokemuksia ajo-opetuksesta opetusluvalla uuden ajokorttiasetuksen mukaisesti

<< < (5/7) > >>

nikkari:
Joo, lopetetaan kyllösen morkkaaminen. Tyttö yrittää parhaansa apteekkiapulaisen kokemuksella.

tslowman:
Onko kellään muistikuvaa, paljonko ajokortti olisi maksanut autokoulun kautta tuolloin 1979-80 aikoihin? Joku arveli, että siinä 700-900 mk.

saku71:

Tämä viimeinen keikaushan oli autokouluyrittäjien aikaansaannos,kateita kun ovat   Sen muistan että opettajan teoriakoe ei ollutkaan mikään läpihuutojuttu,eli ekalla bumerangi,kun olin liian suurissa luuloissa itsestäni,enkä mitenkään valmistautunut!
Just näin Kateellisia autokouluyrittäjiä muka. Itse ei päässyt edes kirjallista koetta läpi.  Siitä sitten tuottamaan vastuullisia autoilijoita. 

jlaukkanen:

Onko kellään muistikuvaa, paljonko ajokortti olisi maksanut autokoulun kautta tuolloin 1979-80 aikoihin? Joku arveli, että siinä 700-900 mk.

Autoalalla elämäntyönsä tehnyt lähisukulainen suoraan ylenevässä polvessa sanoi menneinä vuosina useampaan kertaan nyrkkisäännön, että henkilöauton ajokortti maksoi 1000 litraa bensaa. Tämä tosiaan piti paikkansa useamman vuosikymmenen ajan.

Just näin Kateellisia autokouluyrittäjiä muka. Itse ei päässyt edes kirjallista koetta läpi.  Siitä sitten tuottamaan vastuullisia autoilijoita. 

Nohnoh... ajo-opettajan teoriakoe ei ollut mielestäni kovinkaan helppo, vaikka pääsin sen läpi ekalla yrittämällä. Pelkästään kankea käyttöliittymä voi aiheuttaa monelle yllätyksen. Toisekseen, teoriakokeen osaaminen ei juuri kerro siitä millainen ajo-opettaja on.

jamann51:

Vain yksi esimerkki diakuvakkeista:lähestyt risteystä,jatkat katua suoraan eteenpäin,ei mitään estettä missään näkyvillä.Kysymys:voitko ajaa suoraan pysähtymättä ...vastaus,EI   ...koska oikealla kuvan laidassa kuusiaidan läpi pilkottaa sininen valopiste joka on kuulemma hälytysajoneuvo.
  Niin Saku,kai itse olet käynyt open teoriakokeessa,ai olet ja tietenkin ekalla läpi,onnittelen!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page