Malmi Flyin [24.8. IVAO]

(1/5) > >>

AmiGo98:

"Oscar Oscar X-ray jatka vuoro kolme, ykkönen loppuosalla ja kakkonen peruksella"

Kyllä, tällä kertaa et lennä laskukierroksessa yksin. Edessäsi on Cessna sekä Piper, takanasi on toinen Cessna ja hänen takanaan ultra. Lähialueelle on saapumassa Rajavartiolaitoksen helikopteri joka tarvitsee esteettömän pääsyn platalleen. Maassa näet väkijoukon siirtyvän hyppykoneeseen sekä DC3:n käynnistelemässä tähtimoottoreitaan. Kiitotien odotuspaikalla on kaksi konetta. Toinen suorittamassa moottorin koekäyttöä, toinen valmiina lähtöön. Samalla Malmin tornissa rauhallisesti johtava kaveri yrittää saada helikopterin harjoitusalueelleensa. Toisaalla Helsingin tutkassa työskentelevä johtaa laskeutuvan saksalaisomisteisen Cessna Citationin RNAV-lähestymiseen.

No, kiinnostaako? -Toivottavasti kyllä sillä tälläistä liikennettä toivotaan saapuvan Malmille 24.8. klo 15-18 suomen aikaan(12-15z).

Lentäjät:

Maisema:
FS2004
FSX + FSX-patch
XP10

Kartat:
EFHF-aip
EFHK-TMA
Plussana ohje Malmille lentämiseen

Lennonjohtajat:
Malmi flyin ei ole mitään ilman lennonjohtoa! Jos haluat johonkin seuraavista positioista, laita viestiä alle niin muokkaan tätä viestiä sen mukaan. Mitään virallista "booking-listaa" ei pysty tekemään, sillä kyseessä ei ole virallinen tapahtuma.
Seuraavia positioita toivotaan miehitettäviksi:
EFHF_GND - varattu
EFHF_TWR - varattu
EFHK_APP - varattu
(EFHK_TWR) - varattu
(EFES_CTR)
(EETN_TWR) - mahdollisesti

Tervetuloa mukaan! Jos jotakin kysyttävää on niin kyselkää toki!

Terveisin järjestäjät(Topias Rossi, Nestori Kinnunen ja minä)

Pade:
Mahtavaa pojat!  Sinnehän pitää tulla sitten lentämään 

teuro:
Hienoa työtä ja aivan mahtava avausviesti. Pitää selvitellä miten pystyn osallistumaan tapahtumaan, mutta jollakin panoksella olen mukana.

AxuMies99:
Minä ainakin tulen sinne lentämään.

Edit: Niin kovin haluaisin myös  Malmin Torniin Johtamaan mutta kun ei ole kelppareita (

Issakainen:
Mahtavaa!! Kivaa saada Malmille jokin tapahtuma. Hienoa

Navigation

Up one level

Next page