FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.07.17, 00:34

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Herneet nenään mutta matoja ei
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Herneet nenään mutta matoja ei  (Read 1675 times)
Jan Augustsson

Date Registered: 08.03.06

Herneet nenään mutta matoja ei
« on: 06.08.13, 17:09 »

Ostin torilta ison säkin herneitä ja yhdessäkään (n. 50 syöneenä) ei matoa onko madot kuolleet sukupuuttoon?
Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

Re: Herneet nenään mutta matoja ei
« Reply #1 on: 06.08.13, 17:15 »

Mihin tää maailma on menossa kunnei herneissäkään oo enää matoja? Kyllä ennen oli paremmin.....   Grin

eikä kun siis. Oon huomannut saman asian, joko niitä ei oo tai sit mä en enää näe niitä. Käynti optikolla vois auttaa...
Tai sitten nekin tungetaan täyteen myrkkyjä kasvatusvaiheessa, ettei madot enää selviä palkoihin asti. Tiedä häntä. Veikkaan tätä myrkyttelyä syylliseksi.

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sami Vesala

Date Registered: 05.10.05

« Reply #2 on: 07.08.13, 08:20 »

Mihin tää maailma on menossa kunnei herneissäkään oo enää matoja? Kyllä ennen oli paremmin.....   Grin

Talvet olivat kylmempiä ja kesät lämpimämpiä, madoista nyt puhumattakaan!  Grin
Omakohtaisen empiirisen testin mukaan, ensimmäisessä ostamassani hernesatsissa oli kaksi vapaamatkustajaa. Ovat näemmä ottaneet menolipun Turkuun ja minun herneisiini?  Tongue
Jan Augustsson

Date Registered: 08.03.06

« Reply #3 on: 07.08.13, 08:54 »

Ilmailusta pitävänä, tykkään herneistä, koska ne muistuttavat istuma-asennoiltaan lentokonetta
ja jos vain ne mahdolliset madot saataisiin vain nippusiteisiin, etteivät pilaa tunnelmaa.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1