Turku - Kumlinge

(1/1)

PerttiLode:
Turusta lähdettiin uudella ostetulla kaksi viikkoa vanha käytetty Venäläinen pienempää kokoa oleva laajarunko kone.
Siinä ne kaikki hyvät puolet sitten olikin

Ei ollukkaan, on sillä mukava lentää

kattelkaa nyt kuvia kun en viitsi paljon kirjotella kun "kuvat sanoo enemm...

kapteenin jakkara  (ei se paljon paremmalta näytä)

nyt näette mitä tarkoitan "laajarunko" maininnalla, siinä on seisoma korkeus

tässä  on apumiehen paikka jos sellainen on mukana

torni on huomannut lähestyvän koneen

kierretään ympäri niin katotaan mistä päin tullaan alas

tällä koneella ei epäonnistu koskaan lasku

oli kenttä minkälainen tahansa

ei siinä paljon tornia ollut

On tää semmonen kone että se on nyt parkkeerattu hangaarin ulko ovelle, vaikkakin sen sisäpuolelle

Wanhis:

On tää semmonen kone että se on nyt parkkeerattu hangaarin ulko ovelle, vaikkakin sen sisäpuolelle

Mitä lie Pertti tällä nyt sitten tarkoittaakin, näissä on aina se joku miettimistä vaativa arvoitus mukana . . .

Mutta tulihan tästä koneesta nyt vihdoin sitä kuvasarjaa. Eikös tuon nyt kumminkin pitäisi olla melko merkittävä lisäosa? Lähellä oli jo etten olisi tehnyt Antonov kuvasarjaa Fs98:lla ja väittänyt sen olevan parasta mitä saa.

PerttiLode:
"On tää semmonen kone että se on nyt parkkeerattu hangaarin ulko ovelle, vaikkakin sen sisäpuolelle"

Tarkoitan tälla että se pitää olla nopeimmalla tavalla saatavissa ulos kun tulee tarvetta,(kun abstinens iskee) ei saa piilottaa pimeimpään nurkkaan.

Ilves:
Kuules Pepe!
Nyt vasta, kun mä tällä iPad:in FSNordik:illa näitä sivuja olen vähän selaillut, niin näin tämän sinun tekemäsi upean AH-2 kertomuxesi.
Kyllä tämä vain kannustaa mua sen koneen hankinnassa ja sittenhän alkaakin kova opiskelu sen käsittelyssä.

PerttiLode:

Kuules Pepe!
Nyt vasta, kun mä tällä iPad:in FSNordik:illa näitä sivuja olen vähän selaillut, niin näin tämän sinun tekemäsi upean AH-2 kertomuxesi.
Kyllä tämä vain kannustaa mua sen koneen hankinnassa ja sittenhän alkaakin kova opiskelu sen käsittelyssä.

Ei sen käsittely mitenkään vaikeaa ole, kun sen saa ilmaan ja trimmattua  niin voi mennä "takapenkille istumaan".

Navigation

Up one level