Lentäjän perjantai

(1/2) > >>

AmiGo98:
*varoitus! ei sisällä virtualkokpittei eikä upeit fsx maisemii*

...Toisin sanoen nyt mennään vanhalla FS9 + wilco + ifly yhdistelmällä.

Wienin kentällä taas tutun yhtiön puikoissa...kukaan tuskin arvaa mikä yhtiö se on Lentosuunnitelma lähetetty ja kohta olisi tarkoitus aloittaa boarding. Suunnitelman mukaisesti pitäisi olla puolentoista tunnin päästä Hampurissa josta tarkoitus jatkaa kohti Heraklionia. Toisin sanoen kohti Kreetan saarta. Työlistassa lukee vielä viimeisenä lentona tälle päivälle iltalento takaisin saksan maalle Kölniin. Perussettiä, mutta tänään ajattelin väsätä stooria.

Lentoa valmistellessa on hyvä ottaa vähän sapuskaa


Perinteiselle walk aroundille ihan ensiksi. Käytössä siis A320, joita yhtiöllä on montakymmentä.


Tältä se reitti suunnilleen näyttää.


WILCO! Paras mallinnus ikinä! Tässä laitetaan ihan ensimmäistä sivua pystyyn.


Kahtellaas lähtöreitti.
LOWW 201150Z 29012KT 9999 FEW045 BKN055 17/08 Q1015 NOSIG

Tuulet lännestä, sopivasti kiitotien suuntaisesti joten 29 lentoonlähtöön LANUX2C lähtöreitillä


Company airbus taustalla valmistautumassa omalle jalalleen kohti Hannoveria


Sitten tilaillaan pushbacktugia


"Windows and doors locked" -Check


Hupsista, suoraan rullauskuviin


Tälläisen reitityksen omakustantainen atc antoi


Kiitotielle


Ja ilmaan kohti Hampuria



Hampuriin luvataan seuraavaa:
EDDH 201150Z 29010G23KT 250V320 9999 -SHRA FEW011CB BKN012 15/13 Q1010 TEMPO 4500 SHRA
Elikkä 33 käytössä. Vektoreilla mentiin localizer approach 33.

Down to 5,000ft qnh 1011, expect localizer approach 33


Saksalaiset venailee kun kaveri tulee alas Kelikin parani huomattavsti sateisesta ja tuulisesta kelistä kirkkaaseen.


On blocks stand 8


Kone kääntökuntoon, kahville ja viereisellä portilla odottavaan vehkeeseen...

...eli Tuiflyn B737-800 D-ATUG. Heti astuttua koneeseen sai alkaa lootaa täyttelemään. F/O lähti lenkille koneen ulkopuolelle


Tälläistä tiedossa:


Katsellaan sää, mitään ihmeellistä ei ole odoteltavissa





Löpöä tulee rapiat 11 700kg. ZFW:n ollessa 55,3 saadaan lentoonlähtömassaksi ~67 000kg.

Lähtöreittinä toimii RAMAR2G kiitotieltä 33
EDDH 201350Z 35005KT 300V030 9999 FEW010 SCT014 15/13 Q1012 TEMPO 30015KT


-Cockpit to ground
-Go ahead sir
-Pushback clearance recieved, aircraft is in good shape and we are ready to push, nose to south Line 1 please
-Roger, please release brakes
-released
-starting pushback


Hyvää vauhtia rullailemassa


Otetaan ilmaan samalla, kun tripla on valmistelemassa lentoansa




Eihän tää ifly nyt mikään kovin huono ole. Mutta kaukana ollaan NGX:stä


Kiipeily jatkuu


Lentopinta 370 saavutettiin




Ilta alkoi pikkuhiljaa harvinaisen luonnollisesti laskemaan ilmoille




Ennen, kun tulee pimeä niin kerkiää vielä kattomaan miten tullaan laskuun tänään:
LGIR 201820Z 31007KT 9999 FEW030 25/20 Q1013 NOSIG
27 laskuun. VORria XAVIS1A arrivalin kautta


Seuraillaan dme arc 12 loppuosalle 27.


Pientä purtavaa tähän väliin



Briefin jälkeen ei ole kauaa jäljellä


Arvaa kaupunki


Pimeää tulee hetkessä. Tässä kuitenkin jo lähestymässä


Ei mitään erikoista shottia laskun aikana, tässä jo parkissa


Sitten vielä illan viimeinen legi, Iraklion - Köln samalla purkilla ja samalla miehistöllä. Mitään erikoista ei ole koko hommassa, joten suorana asiaan:

EPALO1C lähtöreitti saatiin Iraklion approachin johdosta.


Ilmassa oltu jo pieni tovi. Tässä ohittelemassa pari pintaa alempana ajavaa Condooria


Pimeää oli


Eri yksiköitten avulla saatin aika hyviä oikaisuja koko matka joten kakskytviis minuuttia aikataulua edellä päästiin portille.

Tässä finaalissa. Eihän tuo fs9 + yö ole mitään upeaa katseltavaa


Tälläistä reittiä portille. Laskussa käytettiin vain spoilereita plus idlereversejä.


Portille ja ansaitulle levolle(foorumille kirjoittelemaan)
Noo, kait sitä pitäis mennä nukkumaan. Ei lentäjät nuku ohjaamossa, eipä

Joona:
Onhan se FS2004 ihan näppärän näköinen, vaikka pakko se on myöntää, että näyttää melko museoaikaiselta tavaralta modattuun FSX:ään nähden. Ihan nätit kuvat sait kuitenkin aikaiseksi

Lonkka:
Hieno setti....oikeastaan h*lvetin hyvä,pöperöt ja kaikki.Näkee että hommaan on keskitytty ja ammattimaista toimintaa!

Mä nykyjään vaan naatiskelen puskakoneilla ja FMC:t taakse jäänyttä hupia...tohon WWII-puoleen kyllä pitäis keskittyä enemmän,hävettää nykyinen ja varsinkin online-tiima.

Harri

Pe7e:
Hyvä stoori! Mitäs touhua tuollainen on, että konetyyppiä ja lentoyhtiötä vaihdetaan kesken työpäivän?

J Ahponen:
Quote

Hyvä stoori! Mitäs touhua tuollainen on, että konetyyppiä ja lentoyhtiötä vaihdetaan kesken työpäivän?


Se on tätä nykyajan freelancer keikkaa 

Navigation

Up one level

Next page