Lomailijoita Tallinnaan

(1/3) > >>

AxuMies99:
Oikein hyvää iltapäivää hyvä foorumin porukka! Kun nyt on tänne tullut uusia stooreja aika monta niin ajattelin että perskule mäki teen stoorin! No, siitä sitten syntyikin stoori. Lensin lomalennon Helsingistä tallinnaan omalla koneella, joka on vuosimallia 1950 oleva boeing 377 Stratocruiser. Eiköhän mennä suoraan kuviin.

Elikkäs... Tämmösellä mennään.

Me istumme vasemmalla tuolilla.

Ikkuna auki että saaadaan viilennystä tänne.

Jees. Mekaanikko saanut kaiken valmiiksi. Heivataan rattilukko poijes.

Seos rikkaalle.

Työnnellääs tää värkki tohon hyvään kohtaan että päästään lähtemään helposti.

Ja ykkösmoottori röhähtää käymään.

Laipat asennossa 25 ja rullaillaan kohti kiitotietä.

Odotuspaikka lähestyy.

Ja nyt mentiin eikä meinata!

Ja routeit!

Tower view.

Wing view.

Kaarrellaan kohti merta.

Malmi.

Sinne meni.

Matkalentotehot.

Lensin kaksi kertaa pystyvirtauksen läpi. Tässä kuva ensimmäisestä kerrasta.

Toinen kerta. Nyt mennään ylös.

Ja kaarrellaan finaaliin.

Approach I. ja laskeutuessa kuului vauvan itkua. Olisikohan johtunut muka hunosta paineistuksesta? Mulla ei tuntunut vaikkei ollut sky interior.

Approach II

Ja Approach III

Ja tumpsis. Minun mielestä ihan hyvä lasku. Mutta cabiinista kuului: Outs. Miten perkuleen hyvä lasku täytyy olla että tulisi jotain positiivista kommenttia? Kertokaa mulle te jotka tätä osaatte lentää niin miten tällä laskeudutaan pehmeästi.

Ja vapautellaan kiitotietä.

Ja parkissa.

Kiitos että jaksoit lukea. Ja kommenttia toivon. Kertokaa minun operointivirheistä.

Pade:
Millasella reitillä lensit tuon lennon?

AxuMies99:
Ihan vaan direct offlinessa.

Joona:

Me istumme vasemmalla tuolilla.

Montako teitä istui siellä vasemmalla tuolilla?

Operointivirheisiin en jaksa puuttua, kun en tarkasti muista koneesta. Kuvien perusteella kuitenkin suosittelen lukemaan manuaalin ajatuksella.

AxuMies99:

Montako teitä istui siellä vasemmalla tuolilla?

Operointivirheisiin en jaksa puuttua, kun en tarkasti muista koneesta. Kuvien perusteella kuitenkin suosittelen lukemaan manuaalin ajatuksella.

No tuota vasen tuoli juttua en kommentoui Mutta kun sanoit että kuvien perusteella pitäisi manuaali huolella lukea niin kyllä sää varmaan jotain virheitä löysit.

Navigation

Up one level

Next page