AeroflyFS, uusi simu

(1/2) > >>

jjjarvi:
Ikarukselta on ilmestrynyt ihka uusi stand alone simulaattori AeroflyFS.  Siinä koko Sveitsi on mallinnettu esitelyn mukaan "photo-realistic" ja mukana seuraa 8 konetta mm. Sopwith Camel ja toisesta ääripäästä F/A 18 Hornet.  Simu on VFR lentoon keskittyvä eikä lennonjohtoa tai muuta lentoliikennettä ole.  FSX ja X-plane simuilijalle saattaa olla ehkä liian riisuttu ja pelkistetty mutta kokeilemisen arvoinen silti. 
Boxed versio julkaistaan 25.10 ja downliad versio on jo ladattavissa ainakin Just Flightilta, josta mulle tuli asian tiimoilta jo mailia.

Esittely: http://www.pcpilot.net/view_article.asp?ID=6973&pubID=8&t=3&s=0&p=1&i=10#continued

Ja täältä löytyy video: :http://www.justflight.com/product/aeroflyfs-download-for-pc
Jukka

pvjin:
Onkos tässä nyt joku uusi versio sitten kyseessä, Steamissakin tämä simulaattori on ollut jo viime vuodesta saatavilla? Ainakaan tuossa reviewissä ei tunnuta kyllä mainittavan mitään uutta.

// Jaa, nähtävästi Just Flightin mukaan Ikarus on nyt avaamassa Aerofly FS lisäosien tekijöille ja heiltä tulossa sille pian ensimmäiset lisäosakoneet. Hienoa. 

jjjarvi:

Onkos tässä nyt joku uusi versio sitten kyseessä, Steamissakin tämä simulaattori on ollut jo viime vuodesta saatavilla? Ainakaan tuossa reviewissä ei tunnuta kyllä mainittavan mitään uutta.

// Jaa, nähtävästi Just Flightin mukaan Ikarus on nyt avaamassa Aerofly FS lisäosien tekijöille ja heiltä tulossa sille pian ensimmäiset lisäosakoneet. Hienoa. 

Itselle tämä on uusi asia koko simu ja tuo mainitsemasi review on kirjoitettu 10. October 2013 eli tuore tapaus.  Joten en tiedä onko uusi versio vai miksi tätä nyt esim Just Flight rummuttaa ja pommittaa asian tiimoilta maililla.
 Jukka

jjjarvi:
Joona, jos tunnet tämän simun ja myös lennät FSX tai FS9, niin kerropa mielipiteesi tästä AeroflyFS simusta ja millainen se on kun vertaa esim FSX/FS9 simuiluun.  Onko kannattava hankinta?

Jukka

westmi:
En omista kyseistä simua, mutta mitä minä olen ymmärtänyt, niin on hieno simu jos tykkää lennellä vain päivällä, kesällä ja Sveitsin alueella. Eli vähän visuaalisesti ja mallinnokseltaan parempi kuin Microsoftin flopannut Flight.

Jos omistaa FSX:n tai FS9:n ei mielestäni mitään uutta pääse kokemaan photorealistisen Sveitsin lisäksi.

Navigation

Up one level

Next page