Lontoosta Malediiveille // BAW2043 // LGW-MLE.

(1/1)

Pe7e:
Termosta vaan taas. Edellisestä stoorista onkin jo niin pitkä aika... eiku. Noh, tällä kertaa suunnataan kohti itää, kun viime kerralla mentiin länteen.

Suuntana siis Male, Malediivit. Lähtöpaikkana toimii jälleen Lontoon tuttu ja turvallinen Gatwick. Muulina tänään G-YMMR.

Tältä näyttää tämänkertainen reittimme.

Aikataulun mukainen lähtöaika on 1830z, eli illan pimdeydessä päästään lähtemään. Arvioitu lentoaika tänään 9 tuntia ja 40 minuuttia.

Matkustajia mukana tänään 241 kappaletta. Alla olevasta läpyskästä selviää sitten pari muuta oleellista asiaa.

Vilkaisu säätietoihin/ennusteisiin. Malediiveillä pientä ukkoskekkeriä odotetavissa...

Tänään intoiltiin kunnolla ja saavuttiin koneelle jo tuntia ennen lähtöaikaa... Pullakuskit myös hyvissäajoin liikkeellä.

Valmistelut tehty ja kaikki valmiina lähtöön jälleen kerran. Ei muuta kuin luvat työntöön ja menoksi.

Rullaillaan kiitotielle 26L.

Jos näistä ohjaamon väreistä ei saa migreeniä niin ei sitten mistään... 

Migreeninkin uhalla hanat kaakkoon ja kärsä kohti itää.

Sinne jää Lontoo. Ja meikäläinen luovuttaa ohjaimet nuoremmille ja painuu hetkeksi miehistön lepotiloihin nukkumaan.

About 7 tunnin unien jälkeen lentoemo tuli herättämään kaatamalla kannullisen jäävettä naamalle, aika astua siis puikkoihin. Arabianmerelle siirryttäessä aamukin alkaa jo valkenemaan.

Huomenta vaan!

Kyllä tästä vielä hyvä tulee... 

Pilviä kertyy...

Ja kertyy vähän ylemmäskin...

Sitten sitä luvattua ukkostelua myös.

9 tunnin lennon jälkeen T/D häämöttää.

Ensimmäinen matkustajakin heräsi ottamaan kuvan.

Alkaa näyttää siltä että kohta ollaan perillä. Tästä se rynkytys vasta alkoikin... Kierretään L3A-tuloreitin mukaisesti ILS-lähestymiseen kiitotielle 36.

Näkyvyys putosi aika olemattomiin hetkellisesti...

Ja tokihan ensimmäinen yritys päättyi ylösvetoon...

Paikallinen rämppärikin huomasi sen...

Seuraavalla yrittämällä päästiin jo vähän stabiilimmaksi...

Ihme suttua...

Sheikkaa sheikkaa... 

Toistaiseksi näyttää hyvältä. Tuuli ei ollut mikään kova, mutta kyllä muuten heilutteli aika urakalla....

Kuvasta voinee päätellä, että lasku ei ollut kaikista silkkisin. Kuuluu asiaan näillä keleillä!

Kiitotien päässä ympäri ja kohti terminaalia.

Se on siinä. Tulihan sitä taas kellotettua.

Poka ulos ja itse perään nauttimaan Malediivien ihanasta lomasäästä.

Pari päivää aikaa ottaa kupp... lepoa ennen matkan jatkumista kohti Sri Lankaa, eli käydään Colombossa kääntymässä, tullaan takaisin Maleen vielä päiväksi ja sitten vasta kotimatkalle kohti Lontoota.

Siihen asti, UGH!

B-7-5-7:
Muikeat ruudut

Kieltämättä tuo Malé on pomppuinen paikka. Olen itse sinne simuillut likemmäs kymmenen kertaa, ja aina on ollut ukkosentynkää ilmassa ja kuoppia loppuosalla. Ja voit arvata, että putte heiluu vielä enemmän

Pe7e:

Muikeat ruudut

Kieltämättä tuo Malé on pomppuinen paikka. Olen itse sinne simuillut likemmäs kymmenen kertaa, ja aina on ollut ukkosentynkää ilmassa ja kuoppia loppuosalla. Ja voit arvata, että putte heiluu vielä enemmän

Tänks!

Joo, nyt ainakin tuntuu olevan kovin myrskyistä noilla huudeilla.

Jatketaan tähän perään vielä pomppu tuonne Colomboon.

Huikea lomasää jatkuu Malediiveillä, kuten kuvasta näkyy.

Rullaillaan kiitotien 18 päätyyn.

Hey ho, lets go!

Tykitellään suoraan pinnalle FL410

Kiva näitä lyhyitä hyppyjäkin on tällä vedellä...

Loppuosalla Colomboon. Kelloon ehti pyörähtää vähän päälle tunti tällä legillä.

Navigation

Up one level