Suurta kehitystä VATSIMin saralla Suomessa!

<< < (5/6) > >>

Lauri FIN918:
Quote

Mielestäni yhdistetty verkko ei ole hyvä asia, ei ole vaihtoehtoja enää. Eikös se ivao aikoinaan syntynyt juuri tästä vaihtoehdon puutteesta? Näin on ihan hyvä, että Ivao ja Vatsim kamppailevat lentäjistään ja samalla kehittyvät. Kummallakin on omat hyvät ja huonot puolensa ja kannattajansa. Näin yksinkertaista se on. 


Olisin täysin samaa mieltä, jos kyseessä olisi jokin kaupallinen asia. Silloin "kuluttajille" kilpailutus olisi hyödyllistä. Mutta tässä tapauksessa en näe järkeä kilpailutukselle. Taso on kutakuinkin sama molemmissa(ainakaan suurta eroa en ole huomannut). Ideahan on(tai ainakin niin meille väitetään ) tarjota meille mahdollisuus lentää yhdessä "saman katon alla". Nyt vaan joutuu valita, kumpaan taloon menee .

MrMissedApproach:
Olen Laurin kanssa samaa mieltä. Yhdistetty verkko palvelisi lentäjiä ja lennonjohtajia, sillä liikenne- ja johtajamäärät nousisivat. Jokainen voisi käyttää sitä softaa, joka eniten miellyttäisi. Käsittääkseni VATSIM on myös paljon aktiivisempi Amerikan ihmemaan ja Kaukoidän johdon ja lentäjien suhteen, jolloin jaettu taivas yhdistäisi lentäjät ja ATC-elimet niin, ettei esimerkiksi rapakon taakse lentäessä verkkoa tarvitsisi vaihtaa, saadakseen lennonjohto palveluita. Toki verkkojen yhdistäminen voisi laannuttaa verkkojen välistä kilpailua, mutta voisi asia muuttua niinkin, että lyötäisiin viisaat päät yhteen ja parannettaisiin palveluita yhdessä. Yhteistyö on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa.. Vai miten se nyt meni!

zetair:
Kiitosta Fsinnin esittelystä Itse lentelen molemmissa verkoissa, mutta Ivaossa noin 90%. Syy on juurikin SB, kun ei kovin monipuolinen ole. Toinen syy on köyhät modelit, mutta nythän tilanne olisi FSinnillä täysin toinen. Täytyy jokupäivä asennella, ja pyydellä sitten täältä apuja jos tarpeen...

flykarppa:
Quote

Kiitosta Fsinnin esittelystä Itse lentelen molemmissa verkoissa, mutta Ivaossa noin 90%. Syy on juurikin SB, kun ei kovin monipuolinen ole. Toinen syy on köyhät modelit, mutta nythän tilanne olisi FSinnillä täysin toinen. Täytyy jokupäivä asennella, ja pyydellä sitten täältä apuja jos tarpeen...

Tnx.Semmonen ac-ids ohjelman pätkä on olemassa jolla tohon fSinniin saa ajettua niitä mtl-koneita sisään mutta en nyt löydä linkkiä siihen

jari

J Ahponen:
http://www.vatsim.net/fileadmin/docs/clients/AC_ICAO_39.zip 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page