Laki vai korpilaki?

(1/4) > >>

jsh040971:

Viime maanataina yllätetiin verannalta varas penkomassa paikkoja ja siitäilmoitettiin poliisille hätäkeskuksen kautta.tänään il,eisesti sama tyyppi tunkeutui sisään varastamaan.Ei se kerennyt mitään arvokasta saamaan mutta periaateessa ottaa päähän.Mutta kun poliisin toiminta on mitäon niin voiko siihen luottaa vai pitäisiköongelma ratkaista "saunan takana" kahden kesken?

jsh040971:

Eli tarkoitus on pohtia sitä tilannetta jota poliisi katsoo vähäpätöiseksi mutta se kohteelleon kuitenkin arsyttävää ja joilekkin jopa pelottavaa....

erkki.pulkkinen:

Viime maanataina yllätetiin verannalta varas penkomassa paikkoja ja siitäilmoitettiin poliisille hätäkeskuksen kautta.tänään il,eisesti sama tyyppi tunkeutui sisään varastamaan.Ei se kerennyt mitään arvokasta saamaan mutta periaateessa ottaa päähän.Mutta kun poliisin toiminta on mitäon niin voiko siihen luottaa vai pitäisiköongelma ratkaista "saunan takana" kahden kesken?

Jos sattuu olemaan äkkipikainen luonne niin sitten sattuu 

jsh040971:

Mutta suurempi periaateelinen kysymys kuuluu: Jos laktai sen valvojat eivät reagoi niinoikeutaako se toimimaan itse? periaateessa lain mukaan jos mennään niin siloin pitäisi vaan antaa olla ja kestää kaikki mitä tuleman pitää....mutta periaateessa taitaa olla niin ettätekemällä jotain itse ei ole sen parempi kuin tuo varas vaan siloin itsekin on astunutlain ulkopuolelle.....

okei olen aika vihainen nyt ja jotenkin tuntuu iltä ettäpoliisi ei toiminnallaan jätä muuta vaihtoehtoa kuin toimia itse tai sitten olla uhrin asemassa ja ottaa vastaan se mitä tuo varas tekeetästä eteenpäin.

jekku1:
Ymmärrän harmistuksesi, mutta poliisi toimii kansan äänestämien edustajien säätämien lakien mukaan ja samojen edustajien myöntämien resurssien puitteissa. Oikea kohde harmistukselle lienee siis jossain muualla...

Navigation

Up one level

Next page