Virtual Finnair ura

<< < (9/33) > >>

ToniT:
Aaah ihanaa toisella yrityksellä meni CPL läpi ja 73,3% oikein joten meni läpi 0,3% huh huh...  

[ Attachment removed / expired ]

ToniT:
No niin ja nyt on tyyppikoulutuskin jo suoritettu (niitä tunteja ei ole vielä lisätty) ja VF:n ura lähtee ATR:llä käyntiin    ja toivottavasti saan mahdollisimman pian lentolistat käteen niin päästään vihdoin kunnolla lentämään  

[ Attachment removed / expired ]

Harri_Laitinen:
Joo onneks olkoon vaan Toni. Ohoh...servu vaihtu, ni noi mun kuvat näköjään hävinneet...no korjataanpas asia vielä illan aikana ja laitetaan kuvia tuleen.

ToniT:
Kiitoksia kiitoksia  

Harri_Laitinen:
Moi,

Ja palataanpa taas aiheeseen. Tämän kuun alussa jostain syystä oli minulla semmoinen lentämisen into taas päällä, että päätinpä lentää Marraskuun03 lentolistan kuusi menopaluulentoa neljässä päivässä. Sen jälkeen pistin heti Salomonille mailia menemään ja uusi lentolista odotti minua lentäjien alueella jo tunnin sisällä. Sitten pidettiinkin seuraava päivä vapaana lentämiseltä ja sitä seuraavana päivänä poikettiin Joensuuhun aloittamaan Marraskuun toinen lentolista. Viimeviikon Perjantaina lensimme frendin kanssa VF:n lennon FIN2151 Malagaan joka oli minulle ensimmäinen pitkän matkan reissu ja myös ensimmäinen charter lento VF urani ajalla.

No mutta ettei tämä viesti jää ihan kuivaksi, niin laitetaanpa vielä kuvaa tuohon...

Marraskuun03 ensimmäinen lentolista lennetty neljässä päivässä

Navigation

Up one level

Next page

Previous page