Virtual Finnair ura

<< < (13/33) > >>

Harri_Laitinen:
Juu onnea minunkin puolesta. Lisäilen tuonnenpana uuden kuvan tuohon, mut ny ei kyl millään jaksa

harza:
Kiitos, kiitos  

harza:
Ja kuvat löytyy nyt täältä:
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=42;action=display;threadid=17932

Orm87:
Kuinka monella teistä oli kokemusta aiemmin jo FS:stä? Kokeethan oli sit varmaan jonkin verran helppoja kai? Itse odottelen seuraavaa lentäjähakua innolla. Ainoa kokemus mulla lentosimuista on joku hikinen Pro Pilot 99. Mut onnea teille, jotka olette suoriutuneet malliikaasti kokeista.

Harri_Laitinen:

Kuinka monella teistä oli kokemusta aiemmin jo FS:stä? Kokeethan oli sit varmaan jonkin verran helppoja kai? Itse odottelen seuraavaa lentäjähakua innolla. Ainoa kokemus mulla lentosimuista on joku hikinen Pro Pilot 99. Mut onnea teille, jotka olette suoriutuneet malliikaasti kokeista.

No itseasiassa ei ne kokeet niin kovin helppoja ole, mutta jos olet lukenut niihin hyvin, niin kyllä ne lävitse menevät. Itsellä oli aikaisempaa FS kokemusta abaut 2 vuoden takaa, mutta ahkeraa toimintaa FS parissa noin vuosi ennenkuin hain VF koulutukseen.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page