Mistä Löydän Koneen?

<< < (201/262) > >>

Saikksa:
Quote

No jos tämä foorumi on ärsyttävä ja vakavamielinen, älä sitten käy täällä. Se ei ole pois keltään, et anna mitään sisältöä tänne. Kunhan vain vittuilet ja kiukuttelet.
Olen puhunut.


Komppaan! 

mato zxc:
Isketään tällänen: PSS:n A330/340:lle olis Finskin värejä hakusessa, uusi tai vanha mieluiten molemmat 

EDIT: ja jos wilcon pitkille busseille löytyisi vanhoja värejä jossa olisi myös wingletit maalattu

Joona:
Quote

Ja sitten vielä parit koneet:

A380
A340-500
B777-200LR


En tarkoita pahalla, mutta toi sun konelistaus rupeaa olemaan jo sitä luokkaa, että kannattaako oikeasti hankkia noita kaikkia mahdollisia koneita? Suurin osa on kuitenkin todellisia järjestelmäsimuja, esim PMDG:n MD-11. Tuollaiset lisäosat vaativat tuhansien sivujen lukemista ja kymmenien ja kymmenien tuntien ja kuukausien lentämistä, että niistä oikeasti rupeaa saamaan kunnolla jotain irti. Luulisi, että lentonautinto olisi paljon parempi keskittymällä vain yhteen koneeseen. Itse yritin tuossa lentää PMDG:n MD-11/747 vuorotellen mutta totesin sen mahdottomaksi. Jo parin lennon jälkeen toisella tyypillä rupesi sillä toisella jo olemaan kytkimet hakusessa.

Yleisesti ottaen on viime aikoina tuntunut että täällä on muutama henkilö, jotka yrittävät keskittyä mahdollisimman tarkasti tiettyyn koneeseen ja kuitenkin vaihtavat konetta useammin kuin paitaa, jolloi taitaa se koneen hallintakin pysyä aika arcade-tyylillä.

Nämä olivat vain omia ajatuksiani kohdistamatta tätä kehenkään. Ne vastailkoot tuohon alle, jotka tuntevat piikin sydämessään.

Miksu:
Tai sitten lentävät Boeing 737/757/767/747/777 eli näillä ns. uusilla koneilla. Kuitenkin järjestelmät hyvin paljon samankaltaisia vaikka eroja tietenkin on.

samuli123456:
Löytyisikö Freebird Airlinesin liveryä Wilcon "laadukkaalle" bussille?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page