Joonatan Anttila
Date Registered: 05.12.10
|
Carenadon Mooney FS2004 Download
-Katselin googlea ja muita muttei tärpännyt heti selvästi halvinta. edit.
Löysimpas, piti vain kaivella vähäsen kauppoja!
|
|
« Last Edit: 09.04.11, 19:31 by Joonatan Anttila »
|
|
|
|
|
Patrick Ojanen
Date Registered: 13.04.09
|
Mistä löytyisi Finnair uusi A330 Wilcolle?
FSX
|
|
|
|
|
Similaattori
Former member
|
Ei ainakaan yhdestäkään linkistä joka ensimmäiselle kahdelle sivulle ilmestyi.
|
|
|
|
Patrick Ojanen
Date Registered: 13.04.09
|
Ei ainakaan yhdestäkään linkistä joka ensimmäiselle kahdelle sivulle ilmestyi.
En itsekkään löytänyt.
|
|
|
|
Ville Lindgren
Date Registered: 19.06.10
|
Käyn joka päivä parilla foorumilla. Tämä kuolemanvakava FSNordic on yksi niistä - valitettavasti - ja täällä on kaikki todella ärsyttävää. Kukaan ei heitä läppää mistään ikinä ja tunnelma on niin kireää joka välissä. En nyt ala poikkeuksia listaamaan, mutta eräällä toisella foorumilla kaikki heittää läppää, vittuilee toisilleen, on kuin yhtä suurta perhettä, kaikki ymmärtävät kaikkia ja kaikilla on hauskaa ja rentoa. Mulle on ihan sama minkälaista keltasta kyrpää sieltä annatte mistään, mutta oikeasti jos tollasesta tulee niin ihQ väittely ja valitus niin huui kauhea että pelottaa! Menenpäs sinne foorumille nauramaan. Ja Simula, en tarkottanut millään pahalla. Sanoin vain, että on hyvä, jos lentää pienemmillä koneilla, ennenkuin alkaa suunnittelemaan maailman suurimmalla koneella maailmanympärimatkaa.
Taidat olla vähän hukassa elämästä. Vai luuletko että voit missä vain ja koska vain tehdä kaikkea mitä kuvailit. Aina pitää mukautua sääntöihin eikä tehdä mitä lystää, ei hautajaisissakaan sovi nauraa, pelleillä tai... Tuo ajattelutapa taitaa olla syynä siihen että osa nuorista on täysin pihalla asioista. PS: Älä vastaa ettei mene ketju ihan pilalle.
|
|
|
|
Jesperi Lauhio
Date Registered: 12.01.09
|
Vanhat värit ainakin löytyy Wilcon sivuilta...
|
Happy landings!  Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
|
|
|
Toni Määttänen
Date Registered: 03.04.08
|
Taidat olla vähän hukassa elämästä. Vai luuletko että voit missä vain ja koska vain tehdä kaikkea mitä kuvailit. Aina pitää mukautua sääntöihin eikä tehdä mitä lystää, ei hautajaisissakaan sovi nauraa, pelleillä tai... Tuo ajattelutapa taitaa olla syynä siihen että osa nuorista on täysin pihalla asioista. PS: Älä vastaa ettei mene ketju ihan pilalle. Olen Joonaksen kanssa samalla linjalla. En tarkoita että saisi toisia haukkua, mutta yleisesti ottaen KAIKILLA foorumeilla ylläpito pitää liian tiukkaa kuria mitä saa sanoa ja mitä ei. Tämä FSnordic on aikalailla sieltä löyhemmästä päästä, että älkää kimpaantuko. Olen itse saanut bannia parilta foorumilta joskus kun olen sanonut ääneen sen mitä kaikki muut ajattelevat.
|
|
|
|
Jaakko Koponen
Date Registered: 05.03.07
|
Sen verran nyt pääsiäismunaa kaikille, että meitä harrastajia on paljon. Monet, kuten minä, käyn foorumilla katselemassa tietoa uusista koneista, maisemista, ja ihailemassa loistavia kuvastooreja.
Mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin lukea kaksi sivua vänkäämistä siitä saako joku lentää piperilla vaiko airbussilla vaiko ehkä molemmilla. Tai onko jonkun apu luukku auki vaiko laskeutunut kaksi metriä keskilinjan sivuun. Kai se on jokaisen oma asia lentääkö pipereilla tai apu luukku auki?
Vittuilua voitte minun puolestani harrastaa vaikka ircissa tai chatissa tai vaikka Turun torilla (sopi tähän, ei mitään turkulaisia vastaan), mutta olisin kiitollinen, jos pidettäisiin nämä sivut asiallisina. Meitä, joilla on perhettä, työtä ja ylipäätänsä elämä, käy myös täällä foorumeilla ja ainakaan minua ei kiinnosta turhanpäiväisyyksien jatkuva lukeminen.
Jollain foorumilla oli oma threadi "hot headeille" pitäisiköhän tännekin perustaa sellainen, jotta kukkopojat saisivat päteä toisilleen?
Ei muuta kuin over and out.
|
|
|
|
Joona Väisänen
Date Registered: 27.10.01
|
Sen verran nyt pääsiäismunaa kaikille, että meitä harrastajia on paljon. ........ Tästähän täällä on ollut puhetta jo useammassakin triidissä ja vissiin banaaneita tarjottu joillekin. Vaan kun ei niin ei, tietty porukka jaksaa kitistä joka triidissä ja vit**illa toisilleen. Viime aikoina on onneksi hieman vähentynyt 
|
|
|
|
Joonas Mustonen
Date Registered: 31.07.09
|
Viime aikoina on onneksi hieman vähentynyt  Koska vittuilijat taitavat vieläkin olla kirjoituskiellossa 
|
|
|
|
Henri Juhantila
Date Registered: 18.08.09
|
Painttia etsiskellään...
Level-D 767, American Airlines Winglets ja sellanen kromi maalaus... en vaan tahtonut löytää sellaista mistään.
Ja FS9.
Henkka
|
|
|
|
Miko Verno
Date Registered: 21.11.10
|
|
|
|
|
Henri Juhantila
|
Eii oo mun tietääkseni winglettejä tuossa paintissa. Henkka
|
|
|
|
Mikael Leinonen
Date Registered: 19.06.07
|
|
|
« Last Edit: 07.05.11, 09:59 by Mikael Leinonen »
|
|
|
|
|
Joonatan Anttila
|
King Air 350, FS2004. Paras mitä on tarjolla Payware, toki hyvä ilmainenkin käy paremman puutteessa. Download Löytyiskö? Itellä ei napannut. Ei taida paljoa mallinnuksia olla. 
|
|
|
|
Henri Juhantila
|
King Air 350, FS2004. Paras mitä on tarjolla Payware, toki hyvä ilmainenkin käy paremman puutteessa. Download Löytyiskö? Itellä ei napannut. Ei taida paljoa mallinnuksia olla.  Kelpaako 200?
|
|
|
|
Toni Määttänen
Date Registered: 03.04.08
|
King Air 350, FS2004. Paras mitä on tarjolla Payware, toki hyvä ilmainenkin käy paremman puutteessa. Download Löytyiskö? Itellä ei napannut. Ei taida paljoa mallinnuksia olla.  Löysin tekstuureita "For fs9:s default king air 350" ELi eikö siinä ole defuna sitä?
|
|
|
|
Joonatan Anttila
|
Kelpaako 200?
Tarkoitat varmaan Aeroworxin tekelettä? Käyhän se jos ei B350 löydy. Kovasti on kehuttu sitä Aeroworxin konetta.
|
|
|
|
Joonatan Anttila
|
Löysin tekstuureita "For fs9:s default king air 350" ELi eikö siinä ole defuna sitä?
Onhan siinä, mutta kaipaan laadukkaampa konetta, joka osa-alueelta.
|
|
|
|
|