Mistä Löydän Koneen?

<< < (213/262) > >>

B-7-5-7:
Eaglesoft ainakin näyttää miljardi kertaa paremmalta omasta mielestä. Ja ilmesisesti sinä tsydeemitkin toimii niinkuin pitää. Itse omistan Wilcon laitteen (ei ole tosin ollut asennettuna pitkään aikaan). Virtual cockpit on suorastaan karmiva. Kone toimii suurinpiirtein samalla tavalla kuin muutkin Wilcot. Järjestelmät on mallinnettu ihan hyvin, mutta pintaa syvemmälle ei ole oikeastaan menty. Itse ostaisin Eaglesoftin

redigo:

Pakko kysellä vähän tyhmiä (kun rahasta on kyse)

Niin olen aikeissa ostaa Cessna Citation X:n niin mietinpähän että kumpi olisi parempi  Eaglesoftin Citation X vaiko Wilcon X:sä olisi kiva kuulla käyttäjien kokemuksia (Freamerate, toimivuus, realistisuus ja näyttävyys)

Wilcon Citation X toimii ihan hienosti. FMS ja muutkin järjestelmät on mallinnettu, mutta ei tietenkään niin hyvin kuin esim. PMDG:n tuotoksissa. Kuitenkin ihan toimiva ja mukava peli lentää, suosittelen.

Hannuuotila:
Mikäs olisi paras f16 -kone FS2004 -peliin? Saa olla myös payware.

/Hannu

Miksu:
Varmaankin Lagon tuote? Ite ainaki tykänny!

Wanhis:
Flight Factory Simulations SAAB 340 Saako enään mistään laillisesti ostaa, vai onko tuo vanha payware vapautettu freewareksi? Ilmestyikö siitä koskaan levyversiota?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page