Mistä Löydän Koneen?

<< < (13/262) > >>

Miksu:
Muistaakseni sä tarviit uusimman FSUIPC:in(ei tartte rekisteröidä) ja sitten sieltä mutta. Varmin on jos lataat netistä sen paneelin ja laitat siten kaiken valmiiksi, siten että se on jo toisessa koneessa. Itselläni se meni muistaakseni näin.

OttoPOI:
Juu, uusi FSUIPC, lataa se ja sitten siitä etuikkunasta joku "Register software" tms. ja siihen laitat A320.gau ja koodiksi sen mikä siellä Readmessa sanotaan.

bemari:
No niin, vielä pari kysymystä:

1) simun modules kansiossa on FSUIPC, joka näyttää olevan versio 9.1, ja lataamani 3.7.5.0, joten täytyykö minun asentaa lataamani versio, kun jo oleva näytää olevan uudempi? Vaiko onko jotain mennyt taas vikaan?

2) avasin simun, aloitin defu-lennon, ja avasin FSUIPC:n, ja sitten "register software", ja laitoin siihen A320.gau ja sitten sen koodin. No en silti saa tuota nintendoa käyttöön, kun valitsen sen aircraft valikosta, ja klikkaan "ok", niin taas herjaa, että A320.gau ei ole toimiva tms. Siis miten tuon saa asennettua?

Kiitokset jo etukäteen auttaneille, tyhmä kun olen, niin itse en osaa.

fly_boy:
Mistäs löytyis Robinson R-44
          simuna FS9
ja freewarea haettais

OttoPOI:
Embraer EMB 134 Super Tucano

FS2004

Ilmainen/payware

Näin Controle Brazil 2-nimisessä videossa muuan koneen, mutta en tiedä, että mikä olisi kaikista laadukkain versio tästä 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page