Mistä Löydän Koneen?

<< < (189/262) > >>

ametlib:

SCS ja Suprunov Design työstävät molemmat omia An-24 projektejaan jos Antonovit kiinnostavat, mutta odotella vielä saa. Samdimia suosittelisin pahimpaan nälkään.

Vilkaisin tuota Samdimia ja löysinkin AVSIMRUS.com:sta AN-24 -paketin (60.3 megaa), jonka myös latasin, mutta kaikki tekstit olivat mitä lie möngerrystä, joista ei ottanut mitään tolkkua enkä arkana miehenä  uskaltanut sitten sitä asentaa, vaikka installeri siitä selkeästi löytyikin. Onko kukaan kokeillut tuota?

pho201:

Vilkaisin tuota Samdimia ja löysinkin AVSIMRUS.com:sta AN-24 -paketin (60.3 megaa), jonka myös latasin, mutta kaikki tekstit olivat mitä lie möngerrystä, joista ei ottanut mitään tolkkua enkä arkana miehenä  uskaltanut sitten sitä asentaa, vaikka installeri siitä selkeästi löytyikin. Onko kukaan kokeillut tuota?

Onko se Samdimin An-24RV ver.2? Jos on, minulla on se asennettuna. Siinä näkyy tulevan mukana myös ohjetiedostoja (web-sivuna) ihan kolmannella kotimaisella. En tosin enää muista mistä ja milloin olen sen ladannut, mutta asentaa sen voi kyllä huoletta.

Pekka

puijo:

Kiitokset Kalle hyvistä vinkeistä. Minulle tuo Ariane ja IGFLy olivat uusia tuttavuuksia. Uskon kyllä sinua kun sanot, että parempia mallinnuksia löytyy freewarena mutta minä lähestyn tätä aihetta myös ikäänkuin "keräilijän" näkökulmasta. Olen jonkinverran tutustunut noihin Venäläisiin freewarekoneisiin ja ne kyllä ovat usein olleet hämmästyttävän laadukkaita.

Tuonen Avsim.ru tiedostokirjastoon on nyt ilmestynyt parikin uutta "idän ihmettä" Eli Il-18 ja Il-22 mallinnokset Fs2004:lle.
En ole vielä kokeillut mutta näyttäisi olevan kummassakin myös esim. VC

http://www.avsimrus.com/f/fs2004-aircrafts-40/

3GM65D:

FSX
Yak-40/Yak-42
Ilmainen/Payware

Yak-40 FSX

Similaattori:
DBS:n YAK40 konetta joka googlaamisella löytyy en suosittele, ulkomodel on melkoisen yksinkertainen ja näyttää lähinnä AI koneesta otetulta, paneelista ja systeemien simulaatiosta en niin tiedä kun DBS:n raivostuttava aktivointi ei suostunut toimimaan niin lentelin sitten defu B737 paneelilla.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page