FSX LFPG och ENGM

(1/1)

Nippegubbe:
Hej alla, jag tänkte höra med er om scenerierna till ENGM och LFPG till FSX. Båda är en Mega Airport produkt. Det jag reagerar på att kartor (Navigraph) inte alls tycks stämma överens med taxivägarna i scenerierna. Har man i verkligheten gjort om på taxibanorna? Sen är jag nyfiken på om någon mer har råkat ut för att när man är på Gardemoen att grafiken blir bara en massa brus. Sen har jag även varit ut för att FSX kraschade när jag i mörker skulle landa på ENGM bana 01L, men i dagsljus fungerade det bra. Har ännu inte haft tid att testa i mörker igen.

Gripen94:
Tjena Thord!

Om det är Oslo V 2.0 så kan den skilja sig lite från hur det ser ut idag då den (av någon anledning) ska se ut som ENGM ska göra 2017. Terminalen som finns i sceneriet finns inte än i verkligheten, vilket är kasst då kartor inte stämmer som du säger. Däremot LFPG vet jag inte något om!

Nippegubbe:
Nej, det är den första som jag har och den verkar lte buggig och om jag fattar Aerosoft rätt så ska jag kunna få rabbat på Oslo v2.0, men om de inte är klara med bygget så blir det inget bättre mellan sceneri och kartor.

Navigation

Up one level