Tervehdys! A320 prokkaria pukkaa

(1/1)

doniou:
Tervehdys koko porukalle!

Olen seurannut sivusta kotiohjaamo projektejanne nyt muutaman vuoden ajan, tässä hieman yli 30 vuoden kriisiissä oli aivan pakko aloittaa oma projektini myös. Eukko pitää hulluna mutta koittakoon kestää...
Tavoitteena suhteeelisen simppeli A320 näin alkuun.

Hieman listaa millä olen lähdössä liikkeelle:

Aerosoftin airbus x extendet joka on pohjalla, ongelma oli jo itselleni saada irroitettua popup-ikkunoiksi näytöt tästä masiinasta jotta ne saisi siirrettyä erillisille näytöille.. Toisin kuin Wilcon bussissa.
Työpöydälle 3 kpl  24 tuumaista näyttöä + kaksi 19 tuumaista joihin pfd,nd ym.
VRInsight MCP Combo Airbus Type, tarkoituksena olisi modata ainakin väritys a320 tyyliseksi, jos jollain on tästä rakkineesta kokemuksia otan vastaan miellelläni!
Samsun tabletti johon mcdu.
Olen yrittänyt metsästää paneeleita huonoin tuloksin, joten kapa-levystä olen väsäämässä itse tällä hetkellä niitä. Itselläni kun ei työpajaa ole käytössä, onnistuu noiden työstä helposti kotioloissakin onneksi.
Tarkoitus oli tilata tämä ECAM & Switching Panel: http://www.fscockpit.eu/shopfsc/pokaz_produkt.php?idprod=8 mutta löysin sattumalta mininäppiksen josta saan varmasti paneeloimalla kustomoitua saman.

Joten ensimmäinen kysymykseni tähän loppuun, tietääkö joku mistä saisi tilattua esim. akryylilevyä joka olisi laserleikattua, tarkoitus olisi juuri saada tuo Ecam switching paneeli johon olisi leikattu näppäinpaikat? Tai jotain vastaavaa valmiiksi leikattuna...

Näytöt ostettu tänään ja mcp Compo tilattu eilen, joten alkaa jo tuskan hiki painaa kun tuota rahaa tuntuu menevän jo alkumetreillä kiitettävästi...

Makoy:
Terve, ootko kattonu opencockpits.com, sieltä löytyy paneeleita mukavaan hintaan. Jos mä aloittaisin tai olisin alkanut rakentamaan bussia, niin käyttäisin jeehellin ilmaista airbus softaa ja opencockpitsin kortteja/moduleita. t-Marco

JylhaMi:
Terve,

Jos saat CAD kuvan tehtyä paneelista, niin voin sulle sellaisen jyrsiä asevelihintaan.

T:Mika

Navigation

Up one level