Auton pesu

<< < (5/6) > >>

svirkkul:

Samaa jälkeä saa tunnissa karvakäsiltä parkkihalleista  ootko hidas vai?

Kato, köyhällä ei ole varaa maksaa 75€/kk kun mehmetit ruiskii Korrekin pikavahat pellille

Teme82:

Kato, köyhällä ei ole varaa maksaa 75€/kk kun mehmetit ruiskii Korrekin pikavahat pellille

Ja sit jos haluaa kunnon vahoja niin menee. Oikeille ammattilaisille eikä noille wanna be yrittäjille

tapiok:
Mitäs vahoja herrat / rouvat  käyttää ? Itse Autoglym on ollut monia vuosia suosikki 
Onkohan ammattilaisten käyttöön tullut parempaa nano-teknologian myötä ?

ilmailukärpänen:

Ja sit jos haluaa kunnon vahoja niin menee. Oikeille ammattilaisille eikä noille wanna be yrittäjille

Toki jokainen itse arvioi minkä verran haluaa panostaa aikaa, vaivaa ja rahaa saatuihin hyötyhin nähden. Olen huomannut että yhtä hienoja kuvia saa juuri vahatusta autosta, oli siinä korrekit tai kalliimmaat aineet päällä. Tai onhan siinä tietty itse näkevinään suurenkin eron. Semmoiset ne on auton hinkkaajan sielun silmälasit  Allekirjoittaneella ne ovat jo tippuneet pois.

sauli76:
Autoglymin resin polishia vetelin pintaan ja vein kiesin talvisäilytykseen. Kaikennäköisiä vahoja on vuosien varrella tullut kokeiltua ja ikäväkseni on todettava, että silmäni ei ole niin harjaantunut, että näkisin onko autoni vahattu satasen Prestan sinettivahalla vai viidentoista euron Autoglymilla tai viitosen Sonaxilla. Erot näiden välillä omalla kohdallani ovat lähinnä työstettävyydessä. Toki on todettava, että tuossa kesällä kun auto kävi ammattimeikkarilla täydessä meikissä, niin olihan se tietenkin erinäköinen kuin ennen sitä. Kolmekymmentävuotiaan maalipinnan elvytys ja saavutetun kiillon ylläpito on tarkkaa hommaa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page