Pages: 1 [2]
|
 |
|
Author
|
Topic: Auton pesu (Read 10417 times)
|
Sami Virkkula
Date Registered: 19.04.04
|
Samaa jälkeä saa tunnissa karvakäsiltä parkkihalleista  ootko hidas vai? Kato, köyhällä ei ole varaa maksaa 75€/kk kun mehmetit ruiskii Korrekin pikavahat pellille 
|
|
|
|
Teemu Lokka
Date Registered: 27.09.06
|
Kato, köyhällä ei ole varaa maksaa 75€/kk kun mehmetit ruiskii Korrekin pikavahat pellille  Ja sit jos haluaa kunnon vahoja niin menee. Oikeille ammattilaisille eikä noille wanna be yrittäjille
|
 --EOS 6D + Sigma F/4 24-105mm DG OS Art ja EF 50mm F/1.8 II--
|
|
|
Tapio Kallberg
Date Registered: 02.02.05
|
Mitäs vahoja herrat / rouvat käyttää ? Itse Autoglym on ollut monia vuosia suosikki  Onkohan ammattilaisten käyttöön tullut parempaa nano-teknologian myötä ?
|
|
|
|
Henri Laitinen
Date Registered: 15.04.10
|
Ja sit jos haluaa kunnon vahoja niin menee. Oikeille ammattilaisille eikä noille wanna be yrittäjille Toki jokainen itse arvioi minkä verran haluaa panostaa aikaa, vaivaa ja rahaa saatuihin hyötyhin nähden. Olen huomannut että yhtä hienoja kuvia saa juuri vahatusta autosta, oli siinä korrekit tai kalliimmaat aineet päällä. Tai onhan siinä tietty itse näkevinään suurenkin eron. Semmoiset ne on auton hinkkaajan sielun silmälasit  Allekirjoittaneella ne ovat jo tippuneet pois.
|
|
|
|
Sauli Vuori
Date Registered: 05.09.08
|
Autoglymin resin polishia vetelin pintaan ja vein kiesin talvisäilytykseen. Kaikennäköisiä vahoja on vuosien varrella tullut kokeiltua ja ikäväkseni on todettava, että silmäni ei ole niin harjaantunut, että näkisin onko autoni vahattu satasen Prestan sinettivahalla vai viidentoista euron Autoglymilla tai viitosen Sonaxilla. Erot näiden välillä omalla kohdallani ovat lähinnä työstettävyydessä. Toki on todettava, että tuossa kesällä kun auto kävi ammattimeikkarilla täydessä meikissä, niin olihan se tietenkin erinäköinen kuin ennen sitä. Kolmekymmentävuotiaan maalipinnan elvytys ja saavutetun kiillon ylläpito on tarkkaa hommaa.
|
- Meine Ehre heisst Treue -
|
|
|
Teemu Lokka
Date Registered: 27.09.06
|
Mitä itse olen vanne pesu nesteitä tutkinut niin Sonaxin vannepesu toimii parhaiten painepesurin kanssa. Sitten tuotta työautoa kun pesee niin tulee käytettyä aika pitkälti Turtlen shamppoita. Auto käy n. 2 kertaa vuodessa pinnoituksessa joten ei tarvitse vahata itse 
|
 --EOS 6D + Sigma F/4 24-105mm DG OS Art ja EF 50mm F/1.8 II--
|
|
|
|
Pages: 1 [2]
|
|
|
|
|