Klarna-maksutapa?

(1/4) > >>

zuhis:
Onko foorumilaisilla kokemusta verkkokauppojen suosimasta Klarna erämaksuista \ laskuista? Erinäisiltä palstoilta löytyy pääasiassa negatiivistä palautetta.
Tarkoitus olisi mahdollinen isompi ostos tehdä erämaksulla.

maikhell:
Terve!

Kokemusta kypäräpuhelinsetin ostamisesta..toimi moitteetta. Tarvittaessa tulevaisuudessa voisin käyttää uudestaan. 

OttoPOI:
Pari joulua sitten ostin Verkkokaupasta Klarnalla jonkin "osta nyt, maksa helmikuussa" -kampanjan johdosta ja lasku tuli varmaankin n. helmikuun viimeisellä viikolla. Taisi tosin olla "lailliset" marginaalit eräpäivän suhteen mutta itse olisin suosinut laskun saapumista reilusti aikaisemmin.

empraaer:
Viime jouluna tuli CDONilta tilattua tietokoneen osia Klarnan laskulla. Palautin yhden tuotteen ja maksoin Klarnan ohjeiden mukaan vain itselleni jäävän osuuden. No, Klarnalle tämä ei kuitenkaan kelvannut vaan alkoivat jotain osamaksutiliä siinä mulle kirjeitse sorvailemaan, koska en ollut mukamas kaikkea maksanut. Näitä kirjeitä tuli muutama ja parin puhelinsoiton jälkeen homma vihdoin selvisi.

Nevö ögen.

//Silloin kun ei ole palautettavaa ollut niin kaikki on kyllä sujunut hyvin, mutta tuon kokemuksen jälkeen olen mielummin maksanut verkkopankilla suoraan.

Starchild:

Pari joulua sitten ostin Verkkokaupasta Klarnalla jonkin "osta nyt, maksa helmikuussa" -kampanjan johdosta ja lasku tuli varmaankin n. helmikuun viimeisellä viikolla. Taisi tosin olla "lailliset" marginaalit eräpäivän suhteen mutta itse olisin suosinut laskun saapumista reilusti aikaisemmin.

Joo, mullekin lasku saapui 6pv ennen eräpäivää. Eikös pitäisi olla se 14pv maksuaikaa ainakin?

Navigation

Up one level

Next page